Endre Hånde Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 E65 kan nå bli bra det og da:Noe av det styggeste Bmw har laget er etter min mening 4D E36 I mine øyne er det E65 som er det styggeste BMW har produsert noengang. 4D E36 vinner ingen designpris, men ser faktisk bedre ut enn E65, og da er det ille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 så du hadde valgt e36 istedet for e65? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 rent designmessig gjør han nok det. Men komfort/utstyrs/status messig så velger vel ingen E36 framfor E65 dersom man har pengene til begge liggende på stuebordet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Synes iallefall at man kunne spart seg for de nyrene der! har sett folk putte på slike nyrer på mange forskjellige biler, står vel 2 e65 og en e60 på Pettersen Autoimport med slike nyrer, det er direkte kvalmt! sett en 1'er med slike nyrer også, klarer ikke å ta bilen seriøst lenger! :/ uten krommen er bilen brukbar, men kan ikke måle seg mot e38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Det er nok riktig, men om jeg hadde valget så hadde det nok blitt en e36 m3 med litt oppgradering. Vent, det har jeg vel gjort. (bilen+avgift+oppgraderingene har vel kostet meg en tidlig e65) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 om den kosta deg en "tidlig" e65 er vel og greit koselig..men du får ikke nok respekt med en e36... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Ikke alle som trenger en bil for å få det heller skjønner du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 haha...neida.. er artig med e36... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Ja, den gir ihvertfall meg glede, hva andre mener driter jeg egentlig i. Ille om det er andres respekt/interesser som styrer ens bilvalg.. Enda godt noen faktisk liker E65 slik at BMW fikk solgt de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Jeg må nesten le...kjører grønn E65 med ratt-trekk og persiske tepper i hattehylla som er full av feil og tror at du får noen form for respekt. Nei jeg er ikke frekk, men det er flere enn meg som begynner å bli lei av din arrogante tone. Husk at det finnes brukere på forumet med LANGT fetere bil enn din egen som ALDRI gir utrykk for det. Respekt får du når du ikke trenger å skrike høyest, for å vises best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 dem solgte vel en god del Er vel mer "jo større jo bedre"... Grønn sjuer ville jeg faktisk ha istedet for sølv! ratt trekket...tjaah...det kan diskuteres...men er vel der for å spare slitasje på rattet... Kan ikke huske noen tepper i hattehylla?Ingen feil med bilen lenger, byttet og kodet om batteriet og alt funker som det skal Om du er lei min "arrogante" tone, så slutt å besvar mine innlegg? Aldri sagt at folk ikke har fetere bil enn meg, men som du selv sa...man kan like det man liker, så får alle andre ta seg av det man selv ikke liker Jeg skriker aldri, bare taster ganske høyt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Ser at jeg burde skrevet "street-respekt" istedet for respekt i innlegget mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 street respect får man vel hvis man kjører en M serie bil med ekstra hk, gubbebiler blir vel respektert på Bygdøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 hehe....jeg er vel dessverre litt gubbe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 E65 er jo noe av (hvis ikke) det styggeste bmw har laget! Huff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå