PenguiN- Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Rent utseendemessig må du vel være enig i, som nevnt over, at 2 rette ved siden av hverandre er penere? Den eksosen der er pen hvis du er glad i kebab og hijab til hverdags og fest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rub1he Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Planen var jo da ikke å montere på eksos som kun har utblås i to rør. Tenkte å kjøpe eisenmann eller supertsportanlegg. Syntes det ser litt stusseli ut med den originale potta! Har ikke bestemt meg helt enda, har litt løst å kjøre på med e92-chassiet Driver bare å planlegger litt ifall det blir kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Ca. like jalla som f.eks en 320d eller 520d med M-Sport utstyr? Konstruktiv kritikk er bra. Hva med å komme med forslag til en annen eksosløsning? Eisenmann?... Eller enda finere... originalt. 4 blås på en 320d er bare tullball og på alle måter temmelig jalla... Eisenmann er fint. Stusselig med en 320d med full M-sport og sugerør ut bak. Noen er originalpolizei og noen er jalla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 4 blås signaliserer at man håper folk tror det er en M3 e.l. Stusselig at det er viktig for en hva folk TROR man har under panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Man blir rimelig fort gjennomskuet om det er poenget. Selv liker jeg det litt mer diskret utseendemessig. Men en bøyd enkel stuss og m-sport bakfanger er ikke akkurat pent i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Jepp, Morgan sin E92CD er jo bare jalla.. Kjør på med 4 enderør, sålenge det kommer eksos fra ALLE. Er vel litt mere enn bare 4 rør som er gjort på den 4 rørs eksos er ok når det er en M ellers ser det ikke ut . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Man blir rimelig fort gjennomskuet om det er poenget. Selv liker jeg det litt mer diskret utseendemessig. Men en bøyd enkel stuss og m-sport bakfanger er ikke akkurat pent i mine øyne. det burde man kanskje ha tenkt på før man kjøpte en 4-sylindret diesel? Noe av det mest patetiske jeg vet om er når jeg ser 4 stusser, og hører steinknuseriet starter opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Erebus Er noe usikker på din agenda i tråden. Ble du støtt av min kommentar mot ditt første innlegg? En ny bruker stiller et spørsmål på en ordentlig måte. Da synes jeg det er på sin plass og svare på en ordentlig måte. Det er også i henhold til forumreglene. Jeg går utifra at man ønsker nye brukere til forumet.(kanskje har vedkommende mye positivt å bidra med.) Hadde det vært meg som hadde startet tråden ville jeg ikke sittet igjen med et positivt inntrykk av bimmers etter din kommentar. Satt på spissen er det forsåvidt ikke relevant om du synes 4 utblås er jalla eller om simons sportseksos er for de som spiser kebab og bruker hijab til hverdags og fest. Det er ikke dette trådstarter spør om. På den annen side kan andre forslag/løsninger være grunnlag for en god diskusjon. Vi har forskjellige oppfatninger hva som er fint og tøft Jeg ville foretrukket f.eks utblås ala Eisenmann. Men ikke for grov diameter og det skal ikke stikke mye utenfor fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 ErebusEr noe usikker på din agenda i tråden. Ble du støtt av min kommentar mot ditt første innlegg? En ny bruker stiller et spørsmål på en ordentlig måte. Da synes jeg det er på sin plass og svare på en ordentlig måte. Det er også i henhold til forumreglene. Jeg går utifra at man ønsker nye brukere til forumet.(kanskje har vedkommende mye positivt å bidra med.) Hadde det vært meg som hadde startet tråden ville jeg ikke sittet igjen med et positivt inntrykk av bimmers etter din kommentar. Satt på spissen er det forsåvidt ikke relevant om du synes 4 utblås er jalla eller om simons sportseksos er for de som spiser kebab og bruker hijab til hverdags og fest. Det er ikke dette trådstarter spør om. På den annen side kan andre forslag/løsninger være grunnlag for en god diskusjon. Vi har forskjellige oppfatninger hva som er fint og tøft Jeg ville foretrukket f.eks utblås ala Eisenmann. Men ikke for grov diameter og det skal ikke stikke mye utenfor fangeren. Hei Andre, og takk for spørsmål. Du lurer på om jeg har en agenda her på forumet. Det har jeg ikke. Om jeg ble støtt av din forespørsel vedrørende jalla-heten av en M-sport pakke på 320d eller 520d? Det ble jeg ikke. Dette kan ha noe med at dette er fabrikks-montert utstyr og således ikke et forsøk på å fremstå som noe annet. Dette er et forum, med mennesker og derfor meninger. Uavhengig av om trådstarter ikke er interessert i den slags, vil det i styling-sammenhenger fremkomme meningsutvekslinger og meningsytringer som ikke alltid sammenfaller med trådstarter. Dette er ikke et kjønnsløst og maskinoperert forum. Alle med litt gangsyn mht til forumbruk på bimmers, skjønner at hvis man spør om hvor man får kjøpt Rieger bodykits til E36, eller 4 blås til en snik-diesel, så vil det være forskjellige ytringer om disse tingenes egnethet estetisk i forhold til nevnte modell. Dette er et fritt forum innenfor moderators rammer, og jeg forholder meg til dette. Skulle jeg bli moderert vil jeg naturligvis respektere det. Jeg synes ikke et 4-blås system passer, og det er mange som synes det ser jalla ut. Kanskje trådstarter ikke har vurdert det perspektivet? Hjelp kan komme i mange former. Jeg tror også i forhold til gjensalgsverdi at man vil være mer tjent med et eisenmann enkelt/dobbeltutblås på en diesel-rekkefirer. Hadde jeg sett det på en finnannonse ville jeg lett videre. Men det er min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Marlboro Man Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 En svært reflektert og seriøs post Erebus til trådstarter; her er bilder av min 320dT med 2x utblås. Er usikker på merke men er kjøpt ifra Koed av forrige eier, jeg mener det ser bra ut. Tror også i likhet med andre her at 4x utblås blir noe vel heavy på en 320. Naboen har en 850CSi, der hører det hjemme http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=169992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 den potta så bra ut! Komfyr-knottene på dashboardet derimot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rub1he Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 Takker for svar! Men, tror jeg har slått fra meg hele greia. Er på utkikk etter 325i/330d nå. viewtopic.php?f=13&t=183223 Blir kjempeglad hvis noen kommer over en slik bil og sier fra =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Marlboro Man Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 "komfyr-knottene" som du kaller det er kodepanelet for å kunne starte bilen, suverene greier. no code, no fun... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå