Haug530D Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Yes, da har jeg endelig fått installert Progman på den bærbare, bare lurte på om det var noen andre som har erfaringer med dette programmet?
///Naitsirk Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Joa, begynner jo og bli en del folk her inne som har dette selv Jeg bruker min mest for å synce startsperrer og koding generelt
Haug530D Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Ok, tenkte jeg skulle programmere OBC knappen som jeg installerte for en evighet siden, samt programmere om Lysene slik at jeg ikke trenger motstander til Xenon lysene. Er dette mulig? Har ikke fått testet programmet i bil ennda og nå er det storm på vei, så regner ikke med det blir noe ut å teste i dag.
Alpejohn Skrevet Mars 19, 2011 Skrevet Mars 19, 2011 Hei, Har akkurat fått instalert progman og DIS selv Fikk det opp og kjøre i natt i 4 tia så fikk bare testa pittelitt Men har dere erfaringer med programmering så må dere gjerne dele! Jeg kikka litt men forsto ikke HELT hvordan dette funker, var redd for og ødelegge noe Skulle porgramert regnsensoren min Har også INPA v5.0.2 Skulle samla i hop en del erfaring og laget en guide for hvordan man opererer disse programmene Har sett på google men finner liksom ikke det jeg lurer på
FritzP Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 For dem som er interesert i koding så er det endel info her:http://www.bmwcoding.com/forum.php
Alpejohn Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 For dem som er interesert i koding så er det endel info her:http://www.bmwcoding.com/forum.php Det der så særdeles interesant ut! Jeg deler denne linken i Den forhåpentligvis store DIS/SSS tråden
mudbug Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Ok, tenkte jeg skulle programmere OBC knappen som jeg installerte for en evighet siden, samt programmere om Lysene slik at jeg ikke trenger motstander til Xenon lysene.Er dette mulig? Bruk NCS expert for å deaktive lampesjekk fra LCM modul.
Alpejohn Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Ok, tenkte jeg skulle programmere OBC knappen som jeg installerte for en evighet siden, samt programmere om Lysene slik at jeg ikke trenger motstander til Xenon lysene.Er dette mulig? Bruk NCS expert for å deaktive lampesjekk fra LCM modul. Der er en enklere og sikrere måte og forandre dette på Ved hjelp av Navcoder: http://www.siegenthaler.co.nz/navcoder/index.htm Man må kjøpe lisens på navcoder for og kode med programmet, men koster bare 20 euro eller noe. (Har selv kjøpt dette, og er veldig fornøyd med de muligheter dette programmet gir). For og bruke dette programmet trenger man en ibus device, som den her: http://cgi.ebay.com/BMW-IBUS-I-BUS-USB- ... 2558a623fe Dette er samme fyren jeg handla min med. Enkelt og koble på også, + og -, og ei ledning inn på ibus ledninga i bilen. Da får man også ut alle beskjeder som sendes på ibus, som bilens hastighet, motor temp, lys status, osv osv. Ganske interesant Kan også nevne, at jeg fikk akrivert stemmestyring på telefonen, og navigasjonen med dette programmet! Hadde lyst og montere dette, men bestemte meg for og gi meg på det, og tilfeldigvis så jeg dette i navcoder, aktiverte og kodet, og tror dere faen meg ikke det virket og da? Hadde vist alt som trengtest i bilen fra før Skal foresten legge ut et par bilder på Diagnose tråden
Alpejohn Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Artig Ja ganske stilig! Kan også teste PDC sensorer, og se hvor mange cm ting er fra sensorer osv. Ikke store greiene, men kan gjøre et par småting som kan være nyttig Blant annet aktivere tv i fart, i steden for og bruke 7-800 kr på en plugg til å koble mellom ledninga til tv modulen
baremats91 Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 litt OT, men hvor får dere tak i DIS og progman? og utstyret som holder til?
Alpejohn Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 litt OT, men hvor får dere tak i DIS og progman? og utstyret som holder til? Ta en titt i den store diagnose tråden! viewtopic.php?f=1&t=185178 Ligger flere linker som folk har lagt ut, til hva dem har kjøpt selv. Meste ligger på ebay Spør gjerne flere spørsmål der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå