Gå til innhold

Hvorfor M

RemiE39
 Share

Anbefalte innlegg

Motoren er en ting, men hele pakken med understell, motor og bremser gjør at det blir en helt annen opplevelse

Er det derfor alle bytter til annet understell og bremser? :wink:

Vel de er jo en nesten perfekt pakke til daglig bruk slik de er, men for litt mer "seriøs" kjøring på bane så fungerer det jo bedre med et godt oppsatt ettermarkedsunderstell. (PSS10, V3 osv)

De blir ikke noe bedre med billige kinakit, men de kan se bedre ut for de som foretrekker det..

Om bilene er tilsvarende modifisert så blir ikke forskjellen stor om man ser bort fra motor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fremdeles en mye bedre allround-løsning enn en E30 m3, som blir frakjørt av en hvilken som helst Golf GTI og er en hodepine som hverdagsbil ;)

Det stemmer jo rett og slett ikke..

du fikk med deg at han dissa E36`en din endre? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E36M3 er det kjipeste og minst "sportslige" M3en BMW Motorsport noen gang har laget desverre.

Kan vel være enig i det, men det er absolutt en potent bil om man ser helhetn i bilen og sammenlignet med andre merker levere e36m3 en veldig bra bil for penga.

Men generelt alle BMWer er jo mer sporty i seg selv sammenlignet med andre personbiler, forskjellen blir da også mindre.

For min del hadde det ikke blitt det samme med en e30 med 100hk mindre. Litt kjedelig å bli dragga fra av en chippa passat også.

E46m3 leverer heller ikke ytelse som forsvarer over det dobbelte av prisen av e36 så da er egentlig sistnevnte et veldig bra alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

///M og Mtech er to forskjellige ting. Å si at originalt ///M er det beste blir helt feil.

E36M3 er det kjipeste og minst "sportslige" M3en BMW Motorsport noen gang har laget desverre.

Ja, E36 var en pinlig tabbe fra BMW.. (Gjelder ikke bare M3)

E46 er en del bedre, selv om ved sammenligning mellom min egen E36 M3, og E46 M3 ifjor ikke merket stor forskjell i praksis på banen. (Jeg vekslet mellom bilene, KW V3 på E36, AC shnitzer fjærer på E46, begge hadde R888)

Men forskjellen fra fks 330 i til M3 på e46 er ganske stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fremdeles en mye bedre allround-løsning enn en E30 m3, som blir frakjørt av en hvilken som helst Golf GTI og er en hodepine som hverdagsbil ;)

Det er helt sant. E36M3 er en perfekt hverdags bil, men forsatt den dårligste M3en som er laget desverre.

Kjørte Golf II GTI ifra E30M3 i 1988? Hmmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

///M og Mtech er to forskjellige ting. Å si at originalt ///M er det beste blir helt feil.

Ja, E36 var en pinlig tabbe fra BMW.. (Gjelder ikke bare M3)

E46 er en del bedre, selv om ved sammenligning mellom min egen E36 M3, og E46 M3 ifjor ikke merket stor forskjell i praksis på banen. (Jeg vekslet mellom bilene, KW V3 på E36, AC shnitzer fjærer på E46, begge hadde R888)

Men forskjellen fra fks 330 i til M3 på e46 er ganske stor.

S50 er jo en veldig bra motor, men S54 er jo utrolig mye bedre. Interiøret i E36M3 er jo helt tragisk å sitte i. Er jo ingen sidestøtte i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...