Superbeetle Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Jeg trodde ikke at class II ble levert med aircondition... Ellers stemmer vel det meste, såframt den har "tynnere" gulvtepper, tynnere vinduer og sort taktrekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 At ingen andre har slått til på denne bilen tidligere er et under Har vel en sammenheng med prosent andelen av pratmakere innpå her.. ja, men det gjør ikke meg noe når noe sånt havner på bygda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Bilen er nå solgt til kompisen min DEn ble solgt nå nylig da, fikk mail igår av selger så Vi kjøpte den i går kveld, så ja handelen er rykende fersk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Jeg trodde ikke at class II ble levert med aircondition... Ellers stemmer vel det meste, såframt den har "tynnere" gulvtepper, tynnere vinduer og sort taktrekk.. Et karosseri bytte har blitt gjort, så kansje airconditionen har blitt med på overflyttingen... Jeg viste ikke at di ikke hadde aircondition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 hvilke felger er det? ufattelig feite? Stolene likte jeg ikke, burde vært vader.192 hester bare? må være på lav bar i så fall? Hvis du leser annonsen, så står det 200hk til normalbruk, og ca 400hk på bane Class II er en sedanutgave med ismotor, ikke en rekkesekser, men en 4'er, dette er jo orginalt en sportsutgave bmw leverte ut i sedanutgave, som bmw selv sa, de trengte denne type bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå