Gå til innhold

Frode's blue velvet E39 M5 individual. Hartge felger montert. Ny E39 touring


Anbefalte innlegg

Aha m5 turing det blir jo arti prosjekt:) leker ned tanken på å putte e60 m5 v10"r i min.. Sendte en forespørsel til ss får morro skjyld;) nydelig dn turingen din altså;)

Lurte på hva di skulle ha for å bygge om min forrige bil til komplett M5 jeg. Det var da en bil jeg eide, og de skulle ha 380000,- for det, med 3 måneders bygge-garanti. Så det sier seg vel selv at man må gjøre litt selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha m5 turing det blir jo arti prosjekt:) leker ned tanken på å putte e60 m5 v10"r i min.. Sendte en forespørsel til ss får morro skjyld;) nydelig dn turingen din altså;)

Lurte på hva di skulle ha for å bygge om min forrige bil til komplett M5 jeg. Det var da en bil jeg eide, og de skulle ha 380000,- for det, med 3 måneders bygge-garanti. Så det sier seg vel selv at man må gjøre litt selv..

Oooh det var drøy pris:) blir en sjelden gobil da det aller meste passer vell overens åå turing vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha m5 turing det blir jo arti prosjekt:) leker ned tanken på å putte e60 m5 v10"r i min.. Sendte en forespørsel til ss får morro skjyld;) nydelig dn turingen din altså;)

dæven ja, det hadde vært noe 8) da hadde du garantert hatt en av verdens feteste e39`r! selg gamle motoren og girkasse til meg da vettu :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha m5 turing det blir jo arti prosjekt:) leker ned tanken på å putte e60 m5 v10"r i min.. Sendte en forespørsel til ss får morro skjyld;) nydelig dn turingen din altså;)

dæven ja, det hadde vært noe 8) da hadde du garantert hatt en av verdens feteste e39`r! selg gamle motoren og girkasse til meg da vettu :P

Kassa må jeg ha da jeg er en av få som hater biler utn clutch og sperre:) på en lekebil da vell å mærke.. Ja vet m5 e60 smg"n er raskere enn manuell,,, men sååå mye mere morro å gire selv da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke godkjent senk idag, siden det var kun 10cm opp til laveste faste punkt.

Hos samme kontrollør og stasjon fikk jeg godkjent i underkant av 10 på forrige bilen.. :roll:

Ny mangellapp ble utskrevet.

Ja sån er det med kontrolørene dær... Jo lengre dem er ansatt jo større rasshøl blir dm.. Sån er d bare:( surt da.. Må heve og ny 4 juls kontroll da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senke litt ekstra forran, ny forstillingskontroll og skru opp en good del før godkjenning tenker jeg. tenkte jeg skulle være ærlig denne gangen da, så jeg skrudde ikke opp siden jeg var sikker på å skli gjennom. Men ikke faen om jeg hever bilen en mm.

Men, er glad jeg slipper idiotene i Åredalen jeg. Kom inn der med en semi, og sto på grava i nesten to timer en fredagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke godkjent senk idag, siden det var kun 10cm opp til laveste faste punkt.

Hos samme kontrollør og stasjon fikk jeg godkjent i underkant av 10 på forrige bilen.. :roll:

Ny mangellapp ble utskrevet.

Hva er minimum avstand til laveste punkt for at de skal godkjenne?

Følger de ikke TUV papirene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her i kristiansund var høyden grei nok under bare man kom seg over bremsetesteren de hadde ved porten. tok nedi der med e34n men ble godkjent likevell. virker som dette praksiseres forskjellig fra plass til plass..

har hørt at de er greie i trondheim dog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal egentlig ned til SS-performance med bilen i helga, men siden jeg mangler deler fra Thomashm5, så må jeg bare avlyse det.

Forhåndsbetalte for en uke siden, og det skulle bli sendt på lørdag. Men siden han har hentet biler og fått problemer med de, så fikk han ikke sendt. Men siden det hastet med delene mine, skulle han få en annen til å sende det.

Meeen, nå er det ikke noe svar igjen. Han har meget med positiv omtale, jeg vet..

Forrige gang kjøpte jeg to strøkne orginale M5-speiler, men der virker kun autofold på ene speilet, siden det andre er helt utslitt.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hvorfor de skal drive ulik praksis ang senk altså.. Var inne med en E30 for en tid tilbake, der var bunnpanna 6-7cm over bakken.. Samme med en E36 cab for en kompis av meg.. Den var brukbart senket, og bakhjula hadde dekket godt oppe i buen..

Vet ikke om du har nevnt det, men hva skal du gjøre med bilen hos SS? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...