Mikael-B Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Den sv pakka er for vask av felger. Jeg har Mothers-greiene for å hjelpe meg med polering av felgkantene på felgene mine. SV pakka er for polering av felger som har lakk. Altså mellom eikene osv. på Alpina hjula dine hadde de vært perfekte.. Skal du vedlikeholds-polere med Mothers ballene eller polere opp kanter? Da må du stå forholdvis lenge hvis du skal sistnevnte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Ettersom det står og jeg forstår på produktinfoen, så er settet beregnet for å rense og rengjøre virkelig skittne felger. Jeg har produkter for å vaske de for hånd, og det liker jeg absolutt best. Powerballen og conen er for å vedlikeholds-polere kantene på felgene jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Vanligvis er jeg ikke så veldig glad i e39, men denne falt i smak ) Er på jakt etter felg rens og polish til RS'ene mine! Hvor kjøpte du de mother produktene? Vet du om de fungerer bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 Vanligvis er jeg ikke så veldig glad i e39, men denne falt i smak )Er på jakt etter felg rens og polish til RS'ene mine! Hvor kjøpte du de mother produktene? Vet du om de fungerer bra? Heisann, og tusen takk for det. Mothers-produktene kjøper jeg hos Herbjørn på www.blankbil.no Raskere service enn hos han får du garantert ikke. Har desverre ikke fått testet de ennå, men ser de har fått bra skryt på diverse forum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Nydelig E39!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Jaja, nå har bilen stått i ro i rundt tre måneder, så mandag skal jeg inn til biltilsynet igjen for å prøve å få godkjent den. Noen som kan garantere at man kan godkjenne Kw coilovere som er skrudd ned så det er 80mm minimum klaringshøyde som gjelder? Står ikke noe spesifikt om akkurat det, men går ut ifra at det er tilfelle siden det står hvor langt ned man kan skru den på gjengene? Har vært begjert avregistrert fra november nå, men har aldrig hatt tid til å gjøre det før nå. Ellers driver jeg med pussing av felger til sesongen begynner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Er 11cm som er regelen i Norge, hva tüv-papirene sier at senkesettet kan stilles til har ingenting å si i ditt tilfelle desverre. Men på en annen side så gjør forskjellige trafikkstasjoner forskjellige ting, så kan hende du er heldig alikevel, de sure gamle gubbene hos statens vegvesen er jo på vei ut i pensjon så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Du tar feil Tzunami! Det er nye regler som ble innført først på vinteren i fjor. Har til og med fått det fastslått av kontrolløren min på Trafikkstasjonen. Men jeg vil ta med en utskrift av de nye bestemmelsene likevel. Det heter vel "nasjonale anbefalinger" tror jeg. Nye rettningslinjer iallefall.. Så med andre ord; DU TAR FEEEIL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Det stemmer, så jeg skal inn å godkjenne min med ny høyde til sommern, 3 cm ekstra hjelper i vognkortet, da virker den ikke så mye lavere når den er skrudd i bunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Ja oppdatering da mr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Og hva er de nye reglene? Godkjente Caddy'n rett før de nye reglene jeg da.. Crap.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Ja oppdatering da mr? Oppdatering god nok? Og hva er de nye reglene? Godkjente Caddy'n rett før de nye reglene jeg da.. Crap.. Du kan nå ha kun 8 cm markfrigang om det står i TÜV-papirene dine på understellet. Jeg hadde desverre 7 med de lavere vinterdekkene mine, og siden bilen var begjært avregistrert så ser dere resultatet. Justerte opp igjen i går, hjulstillings-kontroll idag, og ettergodkjenning i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Me like!! tøff m alpina også da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 utroligt flott med alpina hjula ja.er veldigt stilrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Jeg får bøye meg jeg da:p har ikke fått ned meg nye reglene, så får lese meg opp på det:p godkjent på det laveste hadde ikke vært feil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå