RS-Heggem Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Nå blir min godkjent med ca 8 cm opp til laveste punkt. Det vil si ca 32cm fra senter felg til topp av hjulbuen. Er du lavere enn det er du nok ute å kjøre. Kan maile de nye reglene til deg Tzunami. Håper jeg får igjen skiltene mine i morgen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Flott heggem! Vil jo ikke at du skal mobbe meg mer enn du har gjort allerede xD sender deg mailadresse på pm.. Krysser fingrene for skilter igjen ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Når du var inne og viste bilen, nevnte de noe om strassentech lippa di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Da har bilen fått igjen skiltene sine. Når du var inne og viste bilen, nevnte de noe om strassentech lippa di? Ingenting ble sagt om leppen nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Grattis;) nå er det vel snart på tide med sommerhjul også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Neich, gidder ikke bry meg med det ennå. Kantene blir jo så grusomt stygge når det kommer saltvann på dem. I fjor ble de montert først i mai husker jeg. Skal shine dem opp innvendig også før de blir montert igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Har vel ikke det problemet selv, men skjønner deg jo godt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Da har bilen fått igjen skiltene sine. Når du var inne og viste bilen, nevnte de noe om strassentech lippa di? Ingenting ble sagt om leppen nei. Grattis med skilter og skikkelig fin bil. Sykt rå den strassentech leppa Nå får eg prøve og få min godkjent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Da har bilen fått igjen skiltene sine. Når du var inne og viste bilen, nevnte de noe om strassentech lippa di? Ingenting ble sagt om leppen nei. Grattis med skilter og skikkelig fin bil. Sykt rå den strassentech leppa Nå får eg prøve og få min godkjent.. Noe som feiler den? Har vel ikke det problemet selv, men skjønner deg jo godt;) Du er heldig. Var ute å kosa meg litt med rennsportene nå. Skjønner ikke hvorfor innerringene på framfelgene er lakkert i en trist grå farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Nja det er vel ingenting direkte feil med den... men har alt for mye hk i forhold til den orginale 2literen Så må eg få den godkjent med Kw v2, strassentech lippa, felger og muligens spacere. Vet ikke om vegvesenet blir happy om eg skal få alt dette igjennom på en time? Så mulig eg må ta det på to timer.. Men får vel først sende en søknad om ombygging til gutta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Hvordan i alle dager skal du få godkjent leppa uten papirer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Når kommer det svarte nyrer da? I motsetning til de FÆLE chrome nyrene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 De kommer nok når jeg vinner 100mill i ludo, for da skal jeg kjøpe en haug av dem og brenne de opp... Kan jo lakke orginalnyrene og teste men.. Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 jaaaa må få svarte nyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Meeeget tvilsomt ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå