Skeie`s-528IA Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 rå som den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 BMW må ha blanke nyrer. Samme F hvor mye shadowline det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Sorte nyrer er fy fy!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Nå skal det sies at dette er mere en intern spøk mellom meg og RS, da vi har hatt en småhissig diskusjon på dette tidligere Har ingenting i mot originale nyrer med chromekant, men for meg personlig er sorte nyrer det eneste riktige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Når skal du skifte topic??? Frode`s "sport-touring" Nå med........ ??????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Sorte nyrer er fy fy!! My man!! Nå skal det sies at dette er mere en intern spøk mellom meg og RS, da vi har hatt en småhissig diskusjon på dette tidligere Har ingenting i mot originale nyrer med chromekant, men for meg personlig er sorte nyrer det eneste riktige. Det stemmer veldig godt! Har ikke så mye til overs for chrome selv, men nyrene i fronten må ha det synes jeg. Er ikke ekte BMW uten! Når skal du skifte topic??? Nå med Alpina 2pce vinterhjul?? Frode`s "sport-touring" Nå med........ ??????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 hehe såg fort det va noe innternt på gang... hehe va defor eg skreiv må få på svarte nyre... nei noen biler passer rett å slett blanke bedre. mens andre ville anna en svart blitt feil... så er jo opp til hvilken stil eigeren har lyst å ha te slutt uansitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Haha, ser meg ut som Alpina vinterhjul du ! Men greit... Den som venter på noe godt osv... Har store forventinger nå Frode! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 hehe såg fort det va noe innternt på gang... hehe va defor eg skreiv må få på svarte nyre... nei noen biler passer rett å slett blanke bedre. mens andre ville anna en svart blitt feil... så er jo opp til hvilken stil eigeren har lyst å ha te slutt uansitt Bare synd at RS ikke er enig med oss da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Haha, ser meg ut som Alpina vinterhjul du ! Men greit... Den som venter på noe godt osv... Har store forventinger nå Frode! Si meg, har du bladd et par ark tilbake før du skrev kommentaren din Jørgen? hehe såg fort det va noe innternt på gang... hehe va defor eg skreiv må få på svarte nyre... nei noen biler passer rett å slett blanke bedre. mens andre ville anna en svart blitt feil... så er jo opp til hvilken stil eigeren har lyst å ha te slutt uansitt Bare synd at RS ikke er enig med oss da Jeg har lys bil, og da blir sorte nyrer altfor fremtredende. Visa versa på din mørke Lasse.. Tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Får "løfte" bildet litt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 hehe såg fort det va noe innternt på gang... hehe va defor eg skreiv må få på svarte nyre... nei noen biler passer rett å slett blanke bedre. mens andre ville anna en svart blitt feil... så er jo opp til hvilken stil eigeren har lyst å ha te slutt uansitt Bare synd at RS ikke er enig med oss da Jeg har lys bil, og da blir sorte nyrer altfor fremtredende. Visa versa på din mørke Lasse.. Tror jeg.. Begynner steinansiktet å forfalle Heggem? Virker som du er på kanten til å faktisk akkseptere de sorte nyrene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Begynner steinansiktet å forfalle Heggem?Virker som du er på kanten til å faktisk akkseptere de sorte nyrene mine Får jeg adressen din, så kan jeg sende deg faceliftnyrene mine til deg, GRATIS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Begynner steinansiktet å forfalle Heggem?Virker som du er på kanten til å faktisk akkseptere de sorte nyrene mine Får jeg adressen din, så kan jeg sende deg faceliftnyrene mine til deg, GRATIS!! Se her ja, back to normal Ikke kast bort nyrene dine på slikt tull, jeg hadde bare stuet de bort i garasjen uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 De er bortstuet i garasjen her hjemme også, så det har ingenting å si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå