Gå til innhold

Frode's blue velvet E39 M5 individual. Hartge felger montert. Ny E39 touring

Anbefalte innlegg

Nå skal det sies at dette er mere en intern spøk mellom meg og RS, da vi har hatt en småhissig diskusjon på dette tidligere :P

Har ingenting i mot originale nyrer med chromekant, men for meg personlig er sorte nyrer det eneste riktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorte nyrer er fy fy!! [-X

My man!! 8)

Nå skal det sies at dette er mere en intern spøk mellom meg og RS, da vi har hatt en småhissig diskusjon på dette tidligere :P

Har ingenting i mot originale nyrer med chromekant, men for meg personlig er sorte nyrer det eneste riktige.

Det stemmer veldig godt! Har ikke så mye til overs for chrome selv, men nyrene i fronten må ha det synes jeg. Er ikke ekte BMW uten! :)

Når skal du skifte topic???

Nå med Alpina 2pce vinterhjul?? :mrgreen:

Frode`s "sport-touring" Nå med........ ???????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) hehe såg fort det va noe innternt på gang... hehe va defor eg skreiv må få på svarte nyre... nei noen biler passer rett å slett blanke bedre. mens andre ville anna en svart blitt feil... så er jo opp til hvilken stil eigeren har lyst å ha te slutt uansitt :)

Bare synd at RS ikke er enig med oss da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ser meg ut som Alpina vinterhjul du ! ;) Men greit... Den som venter på noe godt osv... Har store forventinger nå Frode!

Si meg, har du bladd et par ark tilbake før du skrev kommentaren din Jørgen?

:) hehe såg fort det va noe innternt på gang... hehe va defor eg skreiv må få på svarte nyre... nei noen biler passer rett å slett blanke bedre. mens andre ville anna en svart blitt feil... så er jo opp til hvilken stil eigeren har lyst å ha te slutt uansitt :)

Jeg har lys bil, og da blir sorte nyrer altfor fremtredende. Visa versa på din mørke Lasse.. Tror jeg.. :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lys bil, og da blir sorte nyrer altfor fremtredende. Visa versa på din mørke Lasse.. Tror jeg.. :-k

Begynner steinansiktet å forfalle Heggem?

Virker som du er på kanten til å faktisk akkseptere de sorte nyrene mine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner steinansiktet å forfalle Heggem?

Virker som du er på kanten til å faktisk akkseptere de sorte nyrene mine :P

Får jeg adressen din, så kan jeg sende deg faceliftnyrene mine til deg, GRATIS!! :mrgreen:

Se her ja, back to normal :P

Ikke kast bort nyrene dine på slikt tull, jeg hadde bare stuet de bort i garasjen uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...