Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal det sies at dette er mere en intern spøk mellom meg og RS, da vi har hatt en småhissig diskusjon på dette tidligere :P

Har ingenting i mot originale nyrer med chromekant, men for meg personlig er sorte nyrer det eneste riktige.

Skrevet
Sorte nyrer er fy fy!! [-X

My man!! 8)

Nå skal det sies at dette er mere en intern spøk mellom meg og RS, da vi har hatt en småhissig diskusjon på dette tidligere :P

Har ingenting i mot originale nyrer med chromekant, men for meg personlig er sorte nyrer det eneste riktige.

Det stemmer veldig godt! Har ikke så mye til overs for chrome selv, men nyrene i fronten må ha det synes jeg. Er ikke ekte BMW uten! :)

Når skal du skifte topic???

Nå med Alpina 2pce vinterhjul?? :mrgreen:

Frode`s "sport-touring" Nå med........ ???????????

Skrevet
:) hehe såg fort det va noe innternt på gang... hehe va defor eg skreiv må få på svarte nyre... nei noen biler passer rett å slett blanke bedre. mens andre ville anna en svart blitt feil... så er jo opp til hvilken stil eigeren har lyst å ha te slutt uansitt :)
Skrevet

Haha, ser meg ut som Alpina vinterhjul du ! ;) Men greit... Den som venter på noe godt osv... Har store forventinger nå Frode!

Skrevet
:) hehe såg fort det va noe innternt på gang... hehe va defor eg skreiv må få på svarte nyre... nei noen biler passer rett å slett blanke bedre. mens andre ville anna en svart blitt feil... så er jo opp til hvilken stil eigeren har lyst å ha te slutt uansitt :)

Bare synd at RS ikke er enig med oss da :P

Skrevet
Haha, ser meg ut som Alpina vinterhjul du ! ;) Men greit... Den som venter på noe godt osv... Har store forventinger nå Frode!

Si meg, har du bladd et par ark tilbake før du skrev kommentaren din Jørgen?

Jeg har lys bil, og da blir sorte nyrer altfor fremtredende. Visa versa på din mørke Lasse.. Tror jeg.. :-k

Skrevet

Jeg har lys bil, og da blir sorte nyrer altfor fremtredende. Visa versa på din mørke Lasse.. Tror jeg.. :-k

Begynner steinansiktet å forfalle Heggem?

Virker som du er på kanten til å faktisk akkseptere de sorte nyrene mine :P

Skrevet

Får jeg adressen din, så kan jeg sende deg faceliftnyrene mine til deg, GRATIS!! :mrgreen:

Skrevet

Får jeg adressen din, så kan jeg sende deg faceliftnyrene mine til deg, GRATIS!! :mrgreen:

Se her ja, back to normal :P

Ikke kast bort nyrene dine på slikt tull, jeg hadde bare stuet de bort i garasjen uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...