Gå til innhold

Frode's blue velvet E39 M5 individual. Hartge felger montert. Ny E39 touring

Anbefalte innlegg

Sinnsyk vogn dee her :applause:

Men hvis du hadde hatt tåkelys i samme farge som AE hadde bilen din vært optimal :D

jeg hadde det skjønner du, i form av noen xenon-look pærer fra GS. De tok repern etter henholdsvis 2 og 5 uker tror jeg det var. Skjønner ikke hvorfor egentlig. Det kommer på bilen igjen, men jeg må finne et sett som tåler litt bruk iallefall. Jeg vil ikke ha xenon, så det blir nok noen Led-pærer.

Modifikasjons-kontoen er litt i tynneste laget om dagen.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra gjennomført bil! :)

Takk for det. Hyggelig at noen synes om det som er gjort med den.

Når jeg bare får valset hjulbuene mine så blir det et par spacere og litt mer senk bak. Men er så redd for hjulbuene mine, så det blir bare satt ut og satt ut.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den store updaten er i boks den jakob. Må bare få overført pengene til kameraten min. Var bryllup nå i helga, og vi 5 siste som reiste fra festen enda opp i ektesenga til brudeparet. Flotte forlovere og venner.. :mrgreen:

ja heggem??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den store updaten er i boks den jakob. Må bare få overført pengene til kameraten min. Var bryllup nå i helga, og vi 5 siste som reiste fra festen enda opp i ektesenga til brudeparet. Flotte forlovere og venner.. :mrgreen:

ja heggem??

Det var jo E30'n som var den store updaten da.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryggesensorene er jo lakkert på grunn av at bilen hadde lakkerte lister før. Jeg tok meg ikke annet bry med det annet enn at jeg farget de med tusj. Den fargen har blitt slitt av. Får vel lakke de snart.

Annen eksos ligger klar, men det blir kostende en del kroner jeg ikke har for mye av nå for tiden..

Schnitzerne er bra fete i mine øyne ja.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryggesensorene er jo lakkert på grunn av at bilen hadde lakkerte lister før. Jeg tok meg ikke annet bry med det annet enn at jeg farget de med tusj. Den fargen har blitt slitt av. Får vel lakke de snart.

Annen eksos ligger klar, men det blir kostende en del kroner jeg ikke har for mye av nå for tiden..

Schnitzerne er bra fete i mine øyne ja.. ;)

Ah da skjønner jeg..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...