APedersen Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Sinnsyk vogn dette her Men hvis du hadde hatt tåkelys i samme farge som AE hadde bilen din vært optimal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Sinnsyk vogn dee her Men hvis du hadde hatt tåkelys i samme farge som AE hadde bilen din vært optimal jeg hadde det skjønner du, i form av noen xenon-look pærer fra GS. De tok repern etter henholdsvis 2 og 5 uker tror jeg det var. Skjønner ikke hvorfor egentlig. Det kommer på bilen igjen, men jeg må finne et sett som tåler litt bruk iallefall. Jeg vil ikke ha xenon, så det blir nok noen Led-pærer. Modifikasjons-kontoen er litt i tynneste laget om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Bra gjennomført bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Bra gjennomført bil! Takk for det. Hyggelig at noen synes om det som er gjort med den. Når jeg bare får valset hjulbuene mine så blir det et par spacere og litt mer senk bak. Men er så redd for hjulbuene mine, så det blir bare satt ut og satt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 dette er da uten tvil feteste e39 turingen hær inne så all creeds er velfortjent mr heggem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 dette er da uten tvil feteste e39 turingen hær inne så all creeds er velfortjent mr heggem Takk for det til deg også. Hva er bredda på bakfelgene dine nå? Har du 19"? Vurderer nye jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 dem skal vell bli 11,5,,, har ikke fått di nye ringene enda,, var vell bare vinkelen på bilde som gjorde att dem så større ut,, men di er like om jørnet nå:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Er det 18 eller 19" du har? Hvor kjøpte du ringer, og evt hva ble prisen på de? PM meg om du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Den store updaten er i boks den jakob. Må bare få overført pengene til kameraten min. Var bryllup nå i helga, og vi 5 siste som reiste fra festen enda opp i ektesenga til brudeparet. Flotte forlovere og venner.. ja heggem?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Den store updaten er i boks den jakob. Må bare få overført pengene til kameraten min. Var bryllup nå i helga, og vi 5 siste som reiste fra festen enda opp i ektesenga til brudeparet. Flotte forlovere og venner.. ja heggem?? Det var jo E30'n som var den store updaten da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 HVorfor er ryggesensorene lakkert på den svarte lista? Så hadde det vel gjort seg med en annen eksostut;) Ellers ble den jææævlig fet med hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Ryggesensorene er jo lakkert på grunn av at bilen hadde lakkerte lister før. Jeg tok meg ikke annet bry med det annet enn at jeg farget de med tusj. Den fargen har blitt slitt av. Får vel lakke de snart. Annen eksos ligger klar, men det blir kostende en del kroner jeg ikke har for mye av nå for tiden.. Schnitzerne er bra fete i mine øyne ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Ryggesensorene er jo lakkert på grunn av at bilen hadde lakkerte lister før. Jeg tok meg ikke annet bry med det annet enn at jeg farget de med tusj. Den fargen har blitt slitt av. Får vel lakke de snart.Annen eksos ligger klar, men det blir kostende en del kroner jeg ikke har for mye av nå for tiden.. Schnitzerne er bra fete i mine øyne ja.. Ah da skjønner jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Du må bare ta å sende meg leppen når du blir lei altså.. Jeg sier ikke nei liksom Helt fantastisk strøken !! Kudos til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 det ble ikke no gs treff på deg? byr deg 5000,- for leppa di!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå