BMW E30 325 Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 fet bil, morsomt å se at du har fått i deg en e30 også, spent på hvordan den ender opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Du må bare ta å sende meg leppen når du blir lei altså.. Jeg sier ikke nei liksom Helt fantastisk strøken !! Kudos til deg! Leppen blir nok desverre aldrig solgt, desverre. Er liksom ikke så mange som har sånn, dessuten vet jeg ikke om noen i Norge som hadde det på sin E39 før meg. det ble ikke no gs treff på deg? byr deg 5000,- for leppa di!!!!! Det ble desverre dårlig med Gs-treff på meg ja. Trist å være fraktmann den fredagen, når jeg møtte kolonnen på Otta, da de hadde en pit-stop der. Men fikk da se mange pene biler etter veien iallefall. Og desverre til deg også, leppa selges kun med bilen. fet bil, morsomt å se at du har fått i deg en e30 også, spent på hvordan den ender opp Heisann. Ja, jeg er spent på hvordan den ender opp selv jeg. Nå blir det muligens forandring i planene, så får bare se fremover.. Planen er egentlig bare en kosebil som kan settes istand igjen over tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 8000.- jaja du stiller neste år da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 8000.- jaja du stiller neste år da? Begynner å nærme seg en bra pris nå, meeen.. Må nok stille til neste år ja, men hvilken bil jeg har da vites ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 8000.- jaja du stiller neste år da? Begynner å nærme seg en bra pris nå, meeen.. Må nok stille til neste år ja, men hvilken bil jeg har da vites ikke.. hvordan festet du leppa? er dern kunn skrud? orginal eller uorginal m fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Leppa blir skrudd fra under ja, den veier jo heller ingenting så. Hmm. Tror du virkelig at jeg har montert uorginale deler på bilen min?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 nei hadde aldri trodd d men måtte bare få d bekreftet:) så da er d jo muli å ta den av uten å ødelegge fangeren:) du får tenke på tilbudet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 nei hadde aldri trodd d men måtte bare få d bekreftet:) så da er d jo muli å ta den av uten å ødelegge fangeren:) du får tenke på tilbudet:) Det er mulig å ta den av ja, men det blir nok ikke aktuellt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Nydelig stasjonsvogn... Må ikke kvitte deg med leppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Nydelig stasjonsvogn... Må ikke kvitte deg med leppa Som sagt, den blir ikke solgt for kroner og øre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 10,000.- ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 10,000.- ? Er jo detveneste som skiller ut bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Får finne på noe annet for å skille deg ut da:) m5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå