Gå til innhold

Frode's blue velvet E39 M5 individual. Hartge felger montert. Ny E39 touring

Anbefalte innlegg

løp å kjøp sier jeg,,,,jeg har som deg også drømt om denne bilen siden jeg så den på tv:)

har nå hatt den i 2-3 år og det er fortsatt like morro...bare gleden over å vite att den står nyvokset i garasjen med snuten ut å venter på finvær er bare mmmmmmm!!!!!!

ikke noe å tenke på mr er bare å få handlet,,blir lengre mellom hvært strøkne exemplar på disse å nå,,,å slik jeg har lært deg å kjenne er du kresen:)

kjøøøøøp 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært veldig kult! :D og m5 kler absolutt den fargen! Spesielt sammen high gloss lister og nyrer, pluss at det da blir godt med m5'er blant e39'ne på forumet, så jeg stemmer ja! :D

Ps. Fant ikke pm'n om høyde, det blir bare lagret så så lenge, så den er borte:/

Kler den fargen veldig bra, men jeg elsker nesten like høyt lemans blå, og Imola rød. Helt fantastiske de også sammen med high gloss. :) vet bare ikke om jeg skal ta meg råd. Skal besøke selger hos nordbohus nå på et par uker også.

løp å kjøp sier jeg,,,,jeg har som deg også drømt om denne bilen siden jeg så den på tv:)

har nå hatt den i 2-3 år og det er fortsatt like morro...bare gleden over å vite att den står nyvokset i garasjen med snuten ut å venter på finvær er bare mmmmmmm!!!!!!

ikke noe å tenke på mr er bare å få handlet,,blir lengre mellom hvært strøkne exemplar på disse å nå,,,å slik jeg har lært deg å kjenne er du kresen:)

kjøøøøøp 8)

Hmm. Kjøp touringen min du da? :P da skal jeg hente den med en gang om så er..

Jeg er veldig kresen når det gjelder bil. Så jeg er så redd for å bli skuffet når jeg kjører for å se på bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrere? Det sa jeg ikke. Min er jo styggere og har gått lenger også.

Men nå lakker det mot oppstrekking av min også. Nytt panser, og så blir det vel ny lakk på alt utenom taket går jeg ut ifra. Vurderer nye framskjermer også, men er vel egentlig bare domt siden det ikke er rust på de. Nye innerskjermer blir det også rundt om. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke felgene følger med åkkesom. Får se ann markedet, for den kommer jo da med nytt bagasjeromsgulv osv, med ny eksos. Blir nok lakkert diffusor bak også da.

Muligens selger jeg den med Breyton felgene med splitt nye michelin pilot super sport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok ikke solgt før da heller. Jeg bruker jo ikke bilen nok til at jeg kan forsvare den som bruksbil, så da kan jeg jo like godt rive på meg en dyrere kosebil.

Det er jo litt spesiellt å se at de billigste E60 M5 i sverige ligger under de dyrere E39 M5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...