jakobm5 Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 løp å kjøp sier jeg,,,,jeg har som deg også drømt om denne bilen siden jeg så den på tv:) har nå hatt den i 2-3 år og det er fortsatt like morro...bare gleden over å vite att den står nyvokset i garasjen med snuten ut å venter på finvær er bare mmmmmmm!!!!!! ikke noe å tenke på mr er bare å få handlet,,blir lengre mellom hvært strøkne exemplar på disse å nå,,,å slik jeg har lært deg å kjenne er du kresen:) kjøøøøøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Hadde vært veldig kult! og m5 kler absolutt den fargen! Spesielt sammen high gloss lister og nyrer, pluss at det da blir godt med m5'er blant e39'ne på forumet, så jeg stemmer ja! Ps. Fant ikke pm'n om høyde, det blir bare lagret så så lenge, så den er borte:/ Kler den fargen veldig bra, men jeg elsker nesten like høyt lemans blå, og Imola rød. Helt fantastiske de også sammen med high gloss. vet bare ikke om jeg skal ta meg råd. Skal besøke selger hos nordbohus nå på et par uker også. løp å kjøp sier jeg,,,,jeg har som deg også drømt om denne bilen siden jeg så den på tv:)har nå hatt den i 2-3 år og det er fortsatt like morro...bare gleden over å vite att den står nyvokset i garasjen med snuten ut å venter på finvær er bare mmmmmmm!!!!!! ikke noe å tenke på mr er bare å få handlet,,blir lengre mellom hvært strøkne exemplar på disse å nå,,,å slik jeg har lært deg å kjenne er du kresen:) kjøøøøøp Hmm. Kjøp touringen min du da? da skal jeg hente den med en gang om så er.. Jeg er veldig kresen når det gjelder bil. Så jeg er så redd for å bli skuffet når jeg kjører for å se på bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Om du kjøper deg M5 så er det best for deg at du tar deg en Lillehammer-tur igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Jeg er så lei diesel!! Vil ha bensinbil igjen, og det er jo helt kurant å ratte rundt i en M5? Blir snart en tur med touringen også. Ps; fruen tenner ikke på ideén min om å henge opp schnitzer-hjula mine på stua.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Selger ikke min for å kjøpe en dyrere gammel diesel Er egentlig ovehodet ikke fornøyd med å selge min.. Dn er jo helt strøken nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Dyrere? Det sa jeg ikke. Min er jo styggere og har gått lenger også. Men nå lakker det mot oppstrekking av min også. Nytt panser, og så blir det vel ny lakk på alt utenom taket går jeg ut ifra. Vurderer nye framskjermer også, men er vel egentlig bare domt siden det ikke er rust på de. Nye innerskjermer blir det også rundt om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Hva skal du ha færdig lakkert da? Med gofelgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Tror ikke felgene følger med åkkesom. Får se ann markedet, for den kommer jo da med nytt bagasjeromsgulv osv, med ny eksos. Blir nok lakkert diffusor bak også da. Muligens selger jeg den med Breyton felgene med splitt nye michelin pilot super sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Vi får se da blir ikke kjøpt noe før neste sesong alikevell med meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Blir nok ikke solgt før da heller. Jeg bruker jo ikke bilen nok til at jeg kan forsvare den som bruksbil, så da kan jeg jo like godt rive på meg en dyrere kosebil. Det er jo litt spesiellt å se at de billigste E60 M5 i sverige ligger under de dyrere E39 M5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 Jaja, da selges alt jeg har. Gi bud på rubb og rake! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Hva slipper du den for da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 230 med schnitzere eller bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 skal du selge e30en også ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Hehe, bare leppen din er jo verdt 230 lapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå