RS-Heggem Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Hehe. Jeg har jo en nummerert leppe jeg kan erstatte jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Jeg kan "knuse" den for deg også jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Jeg tror nok serien på 100 lepper er litt utøket selv jeg da men.. Kan evt prøve å modde en leppe til E46. Skal vel ikke være sååå stor forskjell tror jeg. Mulig den er litt mer krummet på E46 men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Tror ikke jeg skal begi meg utpå det gitt tror vel den er kortere enn e39-leppe også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Vet ikke. Tror ikke det skal være mye forskjell jeg.. Forholdsvis like fangere, men det må nok isåfall trikses en del ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Meeget fet denne. Tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 få bevis på ødeleggelsene dine RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Hiva igjen leppa på sognefjellet. Finner den når våren kommer.. kanskje i helga, om det ikke kommer for mye snø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Betalte et par Mhw baklykter til cabben min for halvannen måned siden til et forummedlem jeg. Har ikke fått noe ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Ikke bra! Får du kontakt med fyren da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Joda. Har jo handlet med ham før også. Spurte etter lyktene for to uker siden, og da ventet han med å sende de før han hadde emballert de skikkelig? Er det en unnskyldning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Hmm... Du bør vel kanskje purre på han da? Kanskje han har glemt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 lyst på mers nå da frode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Takk for det. Bilen er greit velstelt i seg selv ja, og det er ingenting å utsette på den. Mulig det kommer noe mørke ruter snart. Får se..Løfter med et bilde fra noen sider tilbake. [ Bilde ] du skulle solgt meg leppa i sommer, så hadde den aldri sett snø Nydelig bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Takk for det. Bilen er greit velstelt i seg selv ja, og det er ingenting å utsette på den. Mulig det kommer noe mørke ruter snart. Får se..Løfter med et bilde fra noen sider tilbake. [ Bilde ] du skulle solgt meg leppa i sommer, så hadde den aldri sett snø Nydelig bil;) \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå