Rayen Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Di ac felgene kledde denne godt? Er di 18? Så virkelig ut som 19 syntes eg.. Hehe, Synd det med leppen... Eg har en slik på lofte god følelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Jepp, ac felgene er flotte de. 9,5 og 11x18 ja. Hadde ikke hatt noe å si om de hadde vært 19", for jeg synes de er litt små. Ja, var trist med leppen. MEN!! Jeg fikk tak i en utstillingsmodell, så nå blir det leppe igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Okei, men så veldig pent ut med slik senk du hadde no Gratulerer med ny leppe den e priceless Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Hva dikk du tak i lepper????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Hva dikk du tak i lepper????? Siste utstillingsmodellen sier jeg bare! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 du altså klarer du skaffe meg chassinr til en usa m5? skal bestille deler men må ha usa nr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 [ Bilde ] Måtte bla tilbake å finne dette bilde, blir bare imponert hver gang jeg ser det Har du bilen enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2013 Jepp, bilen er min ennå ja. Mangler leppe, men den er forhåpentligvis på vei over dammen i dette øyeblikk. Bilen er som sagt til salgs også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Jaja. Da vil jeg gratulere meg selv med navnedagen, og touringen med 10 års dagen sin. Ikke mye nytt å melde. Rennsportene er solgt, leppe-mannen får jeg ikke tilbake svar fra.. Alpina-felgene kommer også for sag, sammen med Breyton-felgene, med/uten dekk. Muligens et par sett bbs rs i 16 og 17 også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Jaja. Da vil jeg gratulere meg selv med navnedagen, og touringen med 10 års dagen sin.Ikke mye nytt å melde. Rennsportene er solgt, leppe-mannen får jeg ikke tilbake svar fra.. Alpina-felgene kommer også for sag, sammen med Breyton-felgene, med/uten dekk. Muligens et par sett bbs rs i 16 og 17 også. Gratulerer så meget Synd å høre at du skal selge touringen din. Men det går vel til en god sak Appropos E39, vet du hvor jeg kan få tak i så rimelig som mulig M kopi frontfanger, og evt andre godsaker? Mulig det blir en 2000 520 touring på meg en av dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 jøss ikkje solgt enda.. lenge si eg he våre her å kjikka... må bare beholde glise ditt heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Jaja. Da vil jeg gratulere meg selv med navnedagen, og touringen med 10 års dagen sin.Ikke mye nytt å melde. Rennsportene er solgt, leppe-mannen får jeg ikke tilbake svar fra.. Alpina-felgene kommer også for sag, sammen med Breyton-felgene, med/uten dekk. Muligens et par sett bbs rs i 16 og 17 også. Pris ser du for deg på Breyton felgene? Valset mye bak forøvrig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Kan få de for 16000,- med 245/35 og 275/30-19" som er litt slitt bak. Meget pene felger uten en eneste skramme. Nydelige felger på E39. I mine øyne de peneste felgene man putter på en E39. Med innpresset som er på de og dekkdim er det intet behov for vals. Monter de og kjør. En cm tjukk bunke med godkjenningspapirer på de følger også med fra Breyton. Ideelt sett slenger man på 225/35-19 forran, og 15mm spacer. Du kan muligens få med 2x10mm fk tuv godkjente spacere i prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Jaja. Da vil jeg gratulere meg selv med navnedagen, og touringen med 10 års dagen sin.Ikke mye nytt å melde. Rennsportene er solgt, leppe-mannen får jeg ikke tilbake svar fra.. Alpina-felgene kommer også for sag, sammen med Breyton-felgene, med/uten dekk. Muligens et par sett bbs rs i 16 og 17 også. Gratulerer så meget Synd å høre at du skal selge touringen din. Men det går vel til en god sak Appropos E39, vet du hvor jeg kan få tak i så rimelig som mulig M kopi frontfanger, og evt andre godsaker? Mulig det blir en 2000 520 touring på meg en av dagene Takktakk. Bilen blir nok ikke solgt. Jeg har jo ikke avertert den heller så. Digger jo den gamle vogna ennå så. http://Www.m-teknikk.no har vel mye billigt mener jeg. Har kun orginale deler selv, så kan liksom ikke hjelpe deg. Annet enn å råde deg til å gå for en med større motor. E39 er tung bil, og trenger derfor masse suppe. jøss ikkje solgt enda.. lenge si eg he våre her å kjikka... må bare beholde glise ditt heller Som sagt, jeg trekker den nok for salg. Må jo beholde govogna mi. Kan jokoste på den masse penger ennå så. Har ikke avertert den heller da. Hyggelig å høre fra deg igjen her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Kan få de for 16000,- med 245/35 og 275/30-19" som er litt slitt bak.Meget pene felger uten en eneste skramme. Nydelige felger på E39. I mine øyne de peneste felgene man putter på en E39. Med innpresset som er på de og dekkdim er det intet behov for vals. Monter de og kjør. En cm tjukk bunke med godkjenningspapirer på de følger også med fra Breyton. Ideelt sett slenger man på 225/35-19 forran, og 15mm spacer. Du kan muligens få med 2x10mm fk tuv godkjente spacere i prisen. Hmm, det er notert! Noterer dette bak øret! Noe formening om hvor mye det er i frakt til Bergen? Sendes med hurtigruta er vel enklest? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå