Tzunami Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Sorry RS, men touringen din har blitt "kjedelig" uten leppa :/ Sent from my Ess4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Jeg kan leve med det.. Er ikke godt vite hva som kommer i posten på litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Hmm. Hentet pakke på posten nå. Karbongrill og 2 skvettiser..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Sorry RS, men touringen din har blitt "kjedelig" uten leppa :/Sent from my Ess4 Jeg liker virkelig IKKE den leppa... Ødelegger utseende totalt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Sorry RS, men touringen din har blitt "kjedelig" uten leppa :/Sent from my Ess4 Jeg liker virkelig IKKE den leppa... Ødelegger utseende totalt for meg. Jaja. Jeg kan leve med det også jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Hehe hva er planen videre angående felger nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Vet ikke. Bryr meg ikke.. Har funnet meg andre felger allerede jeg som jeg har lyst på. Om det blir TMB, så vil jeg i hvert fall lakkere innerringen, så den blir i en fin farge og ikke matt sort. det var rævva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Nå har det kommet en pakke med HR studs fra Gs, sammen med en ting man kanskje ikke skulle tro jeg kom til å kjøpe meg. Bestillt noen snåle muttre fra ebay også, så får nå se hva det er slags kvalitet. Fikk feil pakke fra posten da, siden det var flere som hadde liggende pakker fra Gs. Skvettiser og karbongrill til E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Ny bil innkjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 E36 på deg også? men compact a gitt! Sent from my Ess4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Savnet etter en M3 cab ble for stort. Dette er det nærmeste man kommer. Vet ikke, men kanskje det er takluke på den? Nydelig velskapt liten ting, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Kline ti 2,8 og røyklegge heile sjåk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Sett denne? viewtopic.php?f=11&t=173809&hilit=+compact&start=195 Want!! EDIT: Så annonsen på bilen nå, du har gjort et bra kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Sett denne?viewtopic.php?f=11&t=173809&hilit=+compact&start=195 Want!! EDIT: Så annonsen på bilen nå, du har gjort et bra kjøp! Har litt saker jeg skal putte på denne, så får man se hva det blir til. Den blir lav ihvertfall, med helt greie 3-delte felger. Virderer faktisk å handle inn en sånn volvo s40 xtcc vinge. Tror det hadde blitt noe helt utenom det vanlige. Så en e36 coupe som hadde det i et bilsportblad midt på 90-tallet. Ps; ikke dermed sagt jeg gav det som står i annonsen. Noe jeg heller ikke gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå