Cbrooen Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 M5 er jo mere spesiell! Men touringen din er jo også en pen bil. Ville beholdt m5 hvertfall eller eventuelt solgt begge og henta en Alpina V8S touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Hm.. Sjønner problemstillinga.. Savner sølv 525dat"n jeg som fy, hadde den i mange år men den måtte vike før m5"n da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Ai! Hva er grunnen til salg Frode? Svarer ikke bilen til forventningene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 17, 2013 Forfatter Share Skrevet August 17, 2013 Da har jeg mottatt sideskjørt, alpina frontspoiler, bagasjelukevinge og takvinge til grompacten! Blir rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Bare selg den du, hvertfall så lenge du tar en båt og en e30 i bytte. Da kan jeg nemlig ta over m5'en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Bilder av compact mister! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 19, 2013 Forfatter Share Skrevet August 19, 2013 Den er tydligvis ikke verdt det, for jeg har ikke foreviget den ennå. Men, jeg fant jo ut den hadde soltak. Elektrisk såden! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Haha skjerpings mister når får den shadowline-nyrer da? el-takluke er must på coupe, og compact er vel intet unntak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 19, 2013 Forfatter Share Skrevet August 19, 2013 Har faktisk nye shadowline nyrer liggende til E39. Aner ikke hva jeg skal med de. Bestillt i et svakt øyeblikk.. Aner ikke jeg. Fungerer hvertfall. Vipperuter bak også. Rust fikk jeg jp seff på kjøpet også. Er jo tross alt en E36.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Har både el-takluke og vipperuter (manuelle) selv er noe rust på min også, men særdeles lite! Har kun funnet litt i hjulbuer, jekkefester under og i kanal er fine Hvor har du rust hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Hmm. BBs RS212 solgt. E36 compact solgt.. what to do? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Oppgradere og kose deg med M5'en Også kanskje få tatt en skikkelig photoshoot med den? Har sabla lyst til å se den live, får ikke nok av det interiøret!! Har du fått tak i alcantara taktrekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Kjeda meg når jeg var hjemme en tur idag, så den fikn seg en grundig vask. Jeg bestiller vel kw coilovers i morgen tenker jeg. Da blir den forhåpentlogvis sittende korrekt. Ikke lavt, men lavere. Deretter blir det omlakk på front-fanger, panser, skjermer, speiler og kanaler. Mulig jeg setter det nye orginale panseret mitt på denne, bare for å ha det helt topp. Så vil den få en behandling type grundig fra svisswax på lillehammer, og deretter er nok tiden inne for å parkeres. Da sparer jeg skattepenger til et besøk i østfold et sted. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Da kommer det ihvertfall kw v.2 til M5'en også. Blir jo litt morro å få den ned. Touringen er kommet ut på finn igjen også. 140000 uten vinterhjul. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå