Tzunami Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Makan! Tenk å kjøre ubrukelig stuk og hjul på en m5 xD hehe Blir godt å se den bli litt jordnær den også e36 var ikke noe for deg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Makan! Tenk å kjøre ubrukelig stuk og hjul på en m5 xD hehe Blir godt å se den bli litt jordnær den også e36 var ikke noe for deg eller? Jeg har jo m5 for at det er en m5. Ingwn kjøper vel en stor tung m5 med skilter for å kjøre på bane? Da hadde jeg momset inn en svensk bil til en åttendedel av prisen av denne. Mulif det dukker opp noen pene schnitzer felger med korrekt dimensjon også etterhvert.. Å når det gjelder E36 så hadde jeg nok M3 lenge før du var konfirmert!! Å en compact dukker nok opp igjen veldig snart. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Flott den touringen din..anbefaler at du skifter "eu kontroll _idag_ 29 april" da det viser at bilen har vært annonsert før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Makan! Tenk å kjøre ubrukelig stuk og hjul på en m5 xD hehe Blir godt å se den bli litt jordnær den også e36 var ikke noe for deg eller? Jeg har jo m5 for at det er en m5. Ingwn kjøper vel en stor tung m5 med skilter for å kjøre på bane? Da hadde jeg momset inn en svensk bil til en åttendedel av prisen av denne. Mulif det dukker opp noen pene schnitzer felger med korrekt dimensjon også etterhvert.. Å når det gjelder E36 så hadde jeg nok M3 lenge før du var konfirmert!! Å en compact dukker nok opp igjen veldig snart. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Slapp av du a? det var ment som en spøk fra den evige diskusjonen om stance/dekkstrekk på m-bil... synes det er kult å ha litt dekkstrekk og stance uansett om det er 316, 525 eller m5 jeg! Jeg vet iallefall at e36 ikke er noe bil for meg, så lurte på om du følte det samme siden du har solgt den før du har lagt ut et bilde av den tilogmed så at du begynner å bli grå i håret har lite med saken å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Blir det no tur oppover eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 Skal få til det ja tror jeg. Har friuke nå, men blir en tur til svisswax på lillehammer i løpet av uka ihvertfall. Er vel snart så du ikke slipper ut din mer i år vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 da er en orginal bakrutespoiler fra ac schnitzer på tur. Får se hvordan den passer på bilen. Kw v.2 er også i anmars. Venter også på svar på et nytt sett med schnitzere fra tyskland. 19" som evt kommer med vettuge dimensjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Skal få til det ja tror jeg. Har friuke nå, men blir en tur til svisswax på lillehammer i løpet av uka ihvertfall. Er vel snart så du ikke slipper ut din mer i år vel? Begynner å bli kjølig til den nå ja;-) neida så sant det ikke regner så kan i lufte den;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Får det nok til. Schnitzerene var solgt.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 Da reiser touringen på fredagen. Trist men sant.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Kw v.2 ligger nå på postkontoret. Lakkering blir neste fase før vinteren. Før våren kommer, blir det full gjennomgang på svissvax på lillehammer. Farge til interiøret er bestillt, så alt skal bli i nystand. Nyeste investering er her.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Kw v.2 ligger nå på postkontoret.Lakkering blir neste fase før vinteren. Før våren kommer, blir det full gjennomgang på svissvax på lillehammer. Farge til interiøret er bestillt, så alt skal bli i nystand. Nyeste investering er her.. [ Bilde ] Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Oj oj se dær ja;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Dimmensjon på de skivene der frode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Dimmensjon på de skivene der frode? 380x28 8 stemplede, og 345x28 4 stemplede. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå