Gå til innhold

Frode's blue velvet E39 M5 individual. Hartge felger montert. Ny E39 touring


Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
Et lite glansbilde av hva jeg kjørte med over det meste av sør-Norge før.

Savner den bilen noe grensesløst.

6jzsfgmhmfvzv2xui2xz.jpg

iaexflj20z0lhac2xr0q.jpg

På den lille toppen der ved fossen sto jeg for ett par år siden da vi var på ferie :D

Å hvordan var den hamann leppa på gammelbilen din montert ?

Forøvrig så ser planene dine bra ut. Gleder meg til bilder når du får på fangerne frame og bak :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite glansbilde av hva jeg kjørte med over det meste av sør-Norge før.

Savner den bilen noe grensesløst.

På den lille toppen der ved fossen sto jeg for ett par år siden da vi var på ferie :D

Å hvordan var den hamann leppa på gammelbilen din montert ?

Forøvrig så ser planene dine bra ut. Gleder meg til bilder når du får på fangerne frame og bak :D

Ja det er vakkert nedover Rosendal og på sør/vestlandet generellt.

Hamann-leppa var skrudd med 6-7 skruer fra under og opp i fangeren. Blir ikke visende om du bestemmer deg for å ta den av igjen.

Ja, ser du på forrige side, så ser du nok at fangere og diverse er kommet på.

Skal bestille ny senk i morgen, så da får vi se hvordan leveringstiden blir til meg.

Han lovte meg at jeg fikk det innen 5 dager om jeg betalte 500 ekstra, så jeg tror jeg kommer til å gjøre det jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg selv. Videresendt fra Lier i dag. Tragisk å handle deler til BMW på Norsk bildelesenter eller? :mrgreen:

Jeg har liksom ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre med bilen. Skal iallefall beholde den til høsten, så får vi se hva det blir til i vinter.

Har jo tross alt neste oppgradering uttenk, og klart til å settes i bestilling etter senk da. Men vi får se. :D

Er du lysten kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt et par bilder ovenfra og fra siden. Det synes jo godt at den stikker en god del forran fangeren, så man må nok være litt tøff i trynet får å like den i det hele tatt. jeg liker iallefall at bilen liksom "stikker frem haka." Men er nok ikke alle som synes det. :D

48ikv9xm6mr6ww1d0jld.jpg

2qedtv1rs2sepcrhqt27.jpg

Fikk også en fin pakke fra www.senk.no idag. KW inox-line V2

397brvas5dqtey0brb1z.jpg

Gleder meg til å få montert det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var senken montert, fem dager etter den ble bestillt fra Tyskland!

Har ikke justert helt perfekt ennå, men bak må man desverre modifisere stagene til følerene på nivåreguleringen for å senke mer. Forran må jeg gå for 225 istedet for 245 får å få det perfekt.

Må tydeligvis space ut bakfelgene også, får de tar i lokariskjermene bake.

Bilder ble det vist ikke, for det er noe dritt med bildeopplastingen på Bimmers, ikke hjelper det med fotobøtta heller, så da driter jeg i det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...