Tommen325 Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Er dette virkelig mulig? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26456027 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 er vell ikke første gang den der er oppe på bimmers for og si det sånn. helt utrolig at det går ann og gjøre noe sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Tydelig vis. Men er en 1992 316 sedan så ser ikke tapet Men ja, den går for å være vrak nå (etter min mening) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Er vell ikke det helt store tapet nei. Men å i det hele tatt ta seg tid / penger til å montere noe sånt... Det er direkte fascinerende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 e36 sedan med firer..griner ikke over den..synd me penga og tid ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Lurer på hva han tenkta da han var ferdig å montere, da han stod der i garasjen å skuet over sitt verk. Tenkte han: Fy faen så fett dette ble? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Lurer på hva han tenkta da han var ferdig å montere, da han stod der i garasjen å skuet over sitt verk. Tenkte han: Fy faen så fett dette ble? +1 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Klart det. Trodde nok han var den kuleste på skolen med den tralla der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 er vell ikke mange årene til urørte e36er blir vanskelig å finne. akkurat som e30. de fleste er jo opphårvet. kunne godt tenkt meg en e36 coupe. helst i m3 selvfølgelig. eller 328 med original mtech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 er vell ikke mange årene til urørte e36er blir vanskelig å finne. akkurat som e30. de fleste er jo opphårvet. kunne godt tenkt meg en e36 coupe. helst i m3 selvfølgelig. eller 328 med original mtech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 herregud! Unnskyld meg, men hva er greia med utlendinger og den derre jævla plasten? Og hvorfor må de absolutt ødelegge Bmw'ene? Det ser jo heelt forferdeliig ut. Det er no med at det er bra at folk har forskjellig smak, jeg ser den.. Men det må jo finnes grenser!! Blir denna solgt, så må det jo snø i hælvette:P Ser jo også et "vel utført" lakkeringsjobb på bildene, på fangeren og skjermene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 er en skam for meg at jeg har sett den bilen i kommunen jeg bor i.. visste ikke om jeg skulle le eller kondolere på eierens vegne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Hva med å kondemnere på eierens vegne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Hva med å kondemnere på eierens vegne? HAHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Hva med å kondemnere på eierens vegne? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå