Gå til innhold

www.bimmers.no sin film fra treffet på Rudskogen i 2007

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har endelig fått somlet meg til å få lagt ut denne på nettet. Så for de av dere som vil laste den ned, er det bare å laste i vei. Det er en grense på 24gb i døgnet på FileFactory som jeg bruker til å dele filmen. Det er mulig å få lastet den ned etter de 24gb er brukt opp også, men da går det vesentlig tregere.

Så for de av dere som ønsker å se den(eller se den igjen), last den ned fra min side:

http://www.knottholet.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjekt. :)

Snart fire år siden nå!

Klaffen, Det er to linker der, trykk på de og "Download Now" eller noe sånt på filefactory...

Ellers kan det jo hende det er noen andre som har muligheter for å hoste filene en liten stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Google holder et helvete når det er linker til slikt her inne. Er banna fra Google AdSense på grunn av det, og får de pokker ikke til å åpne det igjen heller. Det tikka inn noen greie penger for nettleia for en bitteliten Google tekstbanner her for noen år siden. Prøver å få den tilbake, men de er helt totalt nazi på alt som har med fildeling å gjøre.

Liker generelt veldig dårlig å sensurere, men her har det vært nødvendig. Går ut fra de fleste vet hvor de kan finne sånt allikevel (f.eks. GOOGLE!!! - snakk om å tale med kløyvd tunge)

Dessuten helt latterlig ettersom man faktisk kan bruke det til lovlige formål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som Gunnar skriver to filer, part1 og part2. Begge må lastes ned og så settes sammen med f.eks winrar, eller winzip eller hva folk bruker om dagen. Den jeg har linket til (winrar) funker ihvertfall fin fint. Grunnen til at jeg har delt den i to, er fordi filefactory støtter kun 2gb store filer. Men Det burde gå greit å laste ned disse to vil jeg tro. :) Det virker som filefactory er rask og stabil.

Håper det vekker noen gode minner dette her.

EDIT: Ser forøvrig at det er 12stykker som har lastet ned part 1, samt at det bare er 7stykker som har lastet ned part 2. Da funker den evt dårlig. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok det lang tid? Skulle ikke gå så lenge egentlig da. Har betalt for en rask overføring... Rart. Har rask overføring på de første 24gb i døgnet. Å det har ikke blitt lastet ned mer enn 12gb ca tror jeg det stod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod at det gjenstod 40 min for begge to da jeg satte de på nedlasting.

Hvor lang tid det tok vet jeg ikke, da jeg gikk og la meg rett etterpå.. Jeg har en 16 mbit linje men de klarer aldri levere mer enn max 12-14....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...