Peak Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Hei, fant en tøff 1 serie på finn.no idag og det står m-tech i annonsen men det kan vel ikke stemme? Syntes ikke det ligner på 1. generasjon m pakke som ble levert på 1 serien? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27258622 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensek Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 neppe noe m-tech dette. den bakfangern der ser jo rimelig harry ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Dette er original styling. Det er en stylingpakke som heter Aerodynamics Package. Pakken omfatter frontspoiler, bakspoiler og takspoiler, men ikke sideskjørt, så de er standard. Spesielt utseende. Kanskje derfor den er ganske sjelden? Butikken tar nok feil når de sier at bilen har M-pakke, men de har i alle fall fått med seg at den har bakhjulsdrift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Faktisk så er det noe som er levert fra BMW.Når jeg skulle bestille min e87 fra tyskland.Så kom jeg over 4 slike biler,selgeren min ville at jeg skulle kjøpe en av de.Men jeg blånektet.Ville ikke noe som så lite pent ut.Og så ut som ettermontert ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Syns ikke BMW har fått til noen stylinger til 1-serien skikkelig. Syns faktisk denne er penere enn M-fronten, men M-bakfangeren er nok bedre enn denne, litt mindre Rieger-ish. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Hehe, ny butikk i fredrikstad det der . Syntes den så sprek ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensek Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 litt mindre Rieger-ish. nahaahah så enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 hadde "sverdet" nederst på midten på frontfangeren vert litt tykkere og linjene ikke gått helt ut til tåkelyktene så hadde den kansje sett noe bedre ut. og bakfangeren hadde sett litt bedre ut uten de yterste "luftrillene". felgene var rå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Bakfangeren ser egentlig litt ut som en bøyd Performance frontfanger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå