Gå til innhold

Tips nr. 2 bil?

B85
 Share

Anbefalte innlegg

Fruen skal ha seg ny bil.

maks 200 000

Ikke eldre enn 2005

2 dørs/coupe....

I tillegg vil jeg foretrekke noe som er litt sportslig både i utseende og kjøreegenskaper, stor motor er ikke noe must.

Hun snakker om Auda A3, noe jeg aldri i verden kommer til å finne meg i :D Så jeg trenger noen tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri likt audi, verken utseende eller å kjøre de. Forhjulsstrekk er også det verste jeg vet :D 4x4 har jeg på e61, hun trenger vel ikke det for å kjøre på jobben eller den småkjøringa hun gjør i byen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-serie er jo det rette svaret, men hvis du ikke får overbevist henne, så ser jo Citroen DS3 tøff ut. Burde falle i smak for en dame. Alfa Romeo Mito er en morsom bil også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Alfa Romeo er et alternativ, så er det kanskje verdt å se på GT også. Ellers er jeg enig i at Citroen DS3 ser ganske OK ut.

Har møtt noen DS3 ute på veien i det siste, og det er en sånn bil som ser bedre ut i virkeligheten enn den gjør på bilder. Samme med Mito, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-serie er jo det rette svaret, men hvis du ikke får overbevist henne, så ser jo Citroen DS3 tøff ut. Burde falle i smak for en dame. Alfa Romeo Mito er en morsom bil også.

DS3 nekter jeg å kjøpe bare på grunn av den IDIOTISKE TV-reklamen til Citroen.

DS3 mikrohybrid - "Null CO2-utslipp når du står stille"... Øh, herregud, INGEN biler har CO2-utslipp når de står stille med motoren av. Det er kun et start/stopp-system de kaller mikrohybrid, altså samme som BMW har hatt som standard på biler med manuell gir i 3-4 år nå. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...