B85 Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Fruen skal ha seg ny bil. maks 200 000 Ikke eldre enn 2005 2 dørs/coupe.... I tillegg vil jeg foretrekke noe som er litt sportslig både i utseende og kjøreegenskaper, stor motor er ikke noe must. Hun snakker om Auda A3, noe jeg aldri i verden kommer til å finne meg i Så jeg trenger noen tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Hvis hun snakker om A3 så er det vel nærliggende å tenke 1-serie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B85 Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Ja har prøvd men hun er litt skeptisk på bmw, vi får kalle det dårlig oppdragelse fra foreldrene Så jeg ser litt rundt etter andre alternativer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Da er A3 definitivt det nest beste... så hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B85 Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Har aldri likt audi, verken utseende eller å kjøre de. Forhjulsstrekk er også det verste jeg vet 4x4 har jeg på e61, hun trenger vel ikke det for å kjøre på jobben eller den småkjøringa hun gjør i byen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Hva med Mini Cooper (S)? Artig bil, selv med FWD... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 1-serie er jo det rette svaret, men hvis du ikke får overbevist henne, så ser jo Citroen DS3 tøff ut. Burde falle i smak for en dame. Alfa Romeo Mito er en morsom bil også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Hvis Alfa Romeo er et alternativ, så er det kanskje verdt å se på GT også. Ellers er jeg enig i at Citroen DS3 ser ganske OK ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Hvis Alfa Romeo er et alternativ, så er det kanskje verdt å se på GT også. Ellers er jeg enig i at Citroen DS3 ser ganske OK ut. Har møtt noen DS3 ute på veien i det siste, og det er en sånn bil som ser bedre ut i virkeligheten enn den gjør på bilder. Samme med Mito, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B85 Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Ds3 var jo en kul liten sak. Mito synes jeg ikke ser noe særlig ut fra siden desverre. GT var jo helt ok. Takk for forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 1-serie er jo det rette svaret, men hvis du ikke får overbevist henne, så ser jo Citroen DS3 tøff ut. Burde falle i smak for en dame. Alfa Romeo Mito er en morsom bil også. DS3 nekter jeg å kjøpe bare på grunn av den IDIOTISKE TV-reklamen til Citroen. DS3 mikrohybrid - "Null CO2-utslipp når du står stille"... Øh, herregud, INGEN biler har CO2-utslipp når de står stille med motoren av. Det er kun et start/stopp-system de kaller mikrohybrid, altså samme som BMW har hatt som standard på biler med manuell gir i 3-4 år nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Fiat 500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Det er din oppgave å overbevise henne om at 1-serie er det rette. La henne prøve en så er hun nok solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B85 Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Lets hope so Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 1-serie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå