Jump to content

Recommended Posts

Posted

Fruen skal ha seg ny bil.

maks 200 000

Ikke eldre enn 2005

2 dørs/coupe....

I tillegg vil jeg foretrekke noe som er litt sportslig både i utseende og kjøreegenskaper, stor motor er ikke noe must.

Hun snakker om Auda A3, noe jeg aldri i verden kommer til å finne meg i :D Så jeg trenger noen tips??

Posted

Ja har prøvd men hun er litt skeptisk på bmw, vi får kalle det dårlig oppdragelse fra foreldrene :D

Så jeg ser litt rundt etter andre alternativer.

Posted

Har aldri likt audi, verken utseende eller å kjøre de. Forhjulsstrekk er også det verste jeg vet :D 4x4 har jeg på e61, hun trenger vel ikke det for å kjøre på jobben eller den småkjøringa hun gjør i byen :)

Posted

1-serie er jo det rette svaret, men hvis du ikke får overbevist henne, så ser jo Citroen DS3 tøff ut. Burde falle i smak for en dame. Alfa Romeo Mito er en morsom bil også.

Posted

Hvis Alfa Romeo er et alternativ, så er det kanskje verdt å se på GT også. Ellers er jeg enig i at Citroen DS3 ser ganske OK ut.

Posted
Hvis Alfa Romeo er et alternativ, så er det kanskje verdt å se på GT også. Ellers er jeg enig i at Citroen DS3 ser ganske OK ut.

Har møtt noen DS3 ute på veien i det siste, og det er en sånn bil som ser bedre ut i virkeligheten enn den gjør på bilder. Samme med Mito, forresten.

Posted

Ds3 var jo en kul liten sak. Mito synes jeg ikke ser noe særlig ut fra siden desverre.

GT var jo helt ok. Takk for forslag :D

Posted
1-serie er jo det rette svaret, men hvis du ikke får overbevist henne, så ser jo Citroen DS3 tøff ut. Burde falle i smak for en dame. Alfa Romeo Mito er en morsom bil også.

DS3 nekter jeg å kjøpe bare på grunn av den IDIOTISKE TV-reklamen til Citroen.

DS3 mikrohybrid - "Null CO2-utslipp når du står stille"... Øh, herregud, INGEN biler har CO2-utslipp når de står stille med motoren av. Det er kun et start/stopp-system de kaller mikrohybrid, altså samme som BMW har hatt som standard på biler med manuell gir i 3-4 år nå. :roll:

Posted

Det er din oppgave å overbevise henne om at 1-serie er det rette. La henne prøve en så er hun nok solgt ;)