Gunnar Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Står det at dere er innlogget i menyen på venstresiden når dere er på hovedsiden? Hvis ikke må dere logge inn der før dere kommer inn på chatten. Det er to forskjellige systemer som syncer databaser, og jeg gjorde litt endringer på det i går, da må alle logge inn på ny igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Når jeg logger på på forsiden, får jeg denne: joomla_int Session Create: You do not have access to this page! Your usergroup is Public Frontend. As a minimum, you should be a member of USERS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Prøvde også å logge på nytt nå, men får samme feilen som kjennern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 Får samme feil fortsatt. Sikkert noe viruspiss!! og den chatten var virkelig digg, slipper og få tråder som tulletråden osv, meget godt tiltak, bare dere for den opp igjen så er jeg fornøyd!! +1! Meget bra tiltak som er veldig sosialt og holder mye tullprat vekk fra forumets sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Står det at dere er innlogget i menyen på venstresiden når dere er på hovedsiden? Hvis ikke må dere logge inn der før dere kommer inn på chatten. Det er to forskjellige systemer som syncer databaser, og jeg gjorde litt endringer på det i går, da må alle logge inn på ny igjen... Blir faktisk logget ut når man trykker på chatten, og så kan man trykke alt man vil uten at det skjer noe. Trykker man derimot logg inn igjen kommer feilmeldingen som har blitt nevnt noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Når jeg trykker på Chat`n som kommer jeg til hovedsiden. Nederst til venstre vises da brukernavn og passord. Trykker Login, og kommer til hovedsiden igjen med den beskjeden jeg skrev tidligere, øverst på skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 plutselig kommer jeg inn en dag, en liten stund.. men så kommer jeg ikke inn igjen.. jeg digger at vi har fått chatt, den var veldig god og ha få den opp og gå igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Nå er det vel på tide å få fikset chatten ? :/ vært nede en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Tester noen av dere som sliter nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Tester noen av dere som sliter nå eller? Kom inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 Kom inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Kommer fortsatt ikke inn :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Kommer inn nå. Men om man blir å bruke det er en annen sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Kommer alle inn utenom meg nå da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå