Gå til innhold

Flere som ikke kommer seg inn på chatten?

M|Fjeld
 Share

Anbefalte innlegg

Står det at dere er innlogget i menyen på venstresiden når dere er på hovedsiden? Hvis ikke må dere logge inn der før dere kommer inn på chatten. Det er to forskjellige systemer som syncer databaser, og jeg gjorde litt endringer på det i går, da må alle logge inn på ny igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når jeg logger på på forsiden, får jeg denne:

joomla_int Session Create: You do not have access to this page! Your usergroup is Public Frontend. As a minimum, you should be a member of USERS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får samme feil fortsatt.

Sikkert noe viruspiss!! og den chatten var virkelig digg, slipper og få tråder som tulletråden osv, meget godt tiltak, bare dere for den opp igjen så er jeg fornøyd!! ;)

+1! Meget bra tiltak som er veldig sosialt og holder mye tullprat vekk fra forumets sider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det at dere er innlogget i menyen på venstresiden når dere er på hovedsiden? Hvis ikke må dere logge inn der før dere kommer inn på chatten. Det er to forskjellige systemer som syncer databaser, og jeg gjorde litt endringer på det i går, da må alle logge inn på ny igjen...

Blir faktisk logget ut når man trykker på chatten, og så kan man trykke alt man vil uten at det skjer noe. Trykker man derimot logg inn igjen kommer feilmeldingen som har blitt nevnt noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg trykker på Chat`n som kommer jeg til hovedsiden. Nederst til venstre vises da brukernavn og passord. Trykker Login, og kommer til hovedsiden igjen med den beskjeden jeg skrev tidligere, øverst på skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...