Gå til innhold

Anbefalte Felg rep firma/

Bmweee
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale eller vet om firma som driver med felg-retting og rep av felger?

Bor i sogn og fjordane..nul stress å kjøre til trondheim og oslo for den saks skyld om det skulle være så langt borte..:)

Gjerne firma som lakkerer felg også..

er da snakk om Rial daytona 19" 4 stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står på hjemmesiden til Sarpbsborg karosseri at de også er godkjent av Vegvesenet.

"Vi innehar de nødvendige autorisasjoner fra Vegdirektoratet. Vårt autorisasjonsnr er 0154. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste stedet på østlandet som er godkjent felg rep er i fr,stad. øra! godkjent fra vegvesenet

er dette ett annet firma enn de som blir snakket om her? stod litt lite info bare i innlegget ditt :wink:

Hva bruker prisene å ligge på?

Mine er da skeive og har ett par veldig stygge hakk, rial daytona felgene er vel skrudde felger så har dette noe å si på prisen? Ligger det noen standarder for hva det bruker å koste per felg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler ofte dekk hos Dekksjekk Askim, meget hyggelige folk med lang erfaring (glade i BMW er dem også).

Hørte på pris i fjor på kosmetisk restaurering/lakkering av 4 stk 15" BBS - 2000kr felgen...Så gratis var det ikke, men resultatet blir garantert strøkent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såpass, altså..mye å gjøre me de da? tenker forarbeid, retting..De eg har fått tak i er jo brukt og kan brukes men ser litt shabby ut, men er på vurdering kanskje å drite i lakkering av senter i første omgang da, heller se hvor fornøyd eg blir..skal jo gå an å kjøres med også..

Er ekstremt med hull i veien og telehiv..er mer som å kjøre slalom i kulebakke..:P

Noen som har gode tips ved å fjerne klarlakk på felg for så å polere etterpå btw?..tenker på utstyr osv osv..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...