Jump to content

Recommended Posts

Posted

Noen som kan anbefale eller vet om firma som driver med felg-retting og rep av felger?

Bor i sogn og fjordane..nul stress å kjøre til trondheim og oslo for den saks skyld om det skulle være så langt borte..:)

Gjerne firma som lakkerer felg også..

er da snakk om Rial daytona 19" 4 stk.

Posted

Låner tråden litt. Finnes det flere felgrettere i Østfold bortsett fra han i Askim? F.eks. i Sarp eller Fredrikstad.

Posted

Lurer på om ikke Sarpsborg karosseri retter felger Raymond, de holder til ved siden av slakteriet ved Sannesundbrua

Posted

det stemmer Tom. både broren min og jeg har hatt felger der og fått de retta. bra resultat og grei pris.

Ludvig Engesvei 21, 1705 SARPSBORG

Posted

Det står på hjemmesiden til Sarpbsborg karosseri at de også er godkjent av Vegvesenet.

"Vi innehar de nødvendige autorisasjoner fra Vegdirektoratet. Vårt autorisasjonsnr er 0154. "

Posted
eneste stedet på østlandet som er godkjent felg rep er i fr,stad. øra! godkjent fra vegvesenet

er dette ett annet firma enn de som blir snakket om her? stod litt lite info bare i innlegget ditt :wink:

Hva bruker prisene å ligge på?

Mine er da skeive og har ett par veldig stygge hakk, rial daytona felgene er vel skrudde felger så har dette noe å si på prisen? Ligger det noen standarder for hva det bruker å koste per felg??

Posted

Pris tror jeg er vanskelig å si, det kommer nok helt ann på hvor mye arbeid det er med felgen

Posted

ja, skjønner den, har bare hørt noen ganger at det har ligget på rundt 12-1600 kr..og bruker sjeldent å gå over dette pr felg..men som du sier alt etter hva som blir gjort;)

Posted

Jeg handler ofte dekk hos Dekksjekk Askim, meget hyggelige folk med lang erfaring (glade i BMW er dem også).

Hørte på pris i fjor på kosmetisk restaurering/lakkering av 4 stk 15" BBS - 2000kr felgen...Så gratis var det ikke, men resultatet blir garantert strøkent.

Posted

såpass, altså..mye å gjøre me de da? tenker forarbeid, retting..De eg har fått tak i er jo brukt og kan brukes men ser litt shabby ut, men er på vurdering kanskje å drite i lakkering av senter i første omgang da, heller se hvor fornøyd eg blir..skal jo gå an å kjøres med også..

Er ekstremt med hull i veien og telehiv..er mer som å kjøre slalom i kulebakke..:P

Noen som har gode tips ved å fjerne klarlakk på felg for så å polere etterpå btw?..tenker på utstyr osv osv..:)