Werther Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 såpass, altså..mye å gjøre me de da? tenker forarbeid, retting..De eg har fått tak i er jo brukt og kan brukes men ser litt shabby ut, men er på vurdering kanskje å drite i lakkering av senter i første omgang da, heller se hvor fornøyd eg blir..skal jo gå an å kjøres med også.. Mine var ikke skeive og var i daglig bruk, men overflaten og senter var ganske herjet kosmetisk, samt at kanten noen steder var bulkete. Jeg tok en easyfix, lakket felgene hjemme i stua, og ga blaffen i de små bulkene/ripene. Hadde det vært noen sjeldne OZ Futura e.l hadde det vært verdt pengene, men ikke med såpass vanlige bruksfelger som jeg hadde. Du får maile dem et bilde av felgene og be om pris. Dog har du lang reisevei, så det blir ikke akkurat butikk for deg hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 Oki, ja..skal få gjort det;) Lang reisevei?..njeeejda..har no fri 1 mnd nå snart så kjekt med en biltur..tar med en person til å tar en roadtrip i samme slengen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 fra Sarpsborg er det snaue 15 min til Svinesund vet du, da kan du handle litt flesk og tobakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 off..det måtte komme.. belive me I know.."vært ute ei vinternatt før kan man si" kompisgjeng her som tar gjerne en helgetur nedover..noe å gjøre på liksom:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Det står på hjemmesiden til Sarpbsborg karosseri at de også er godkjent av Vegvesenet."Vi innehar de nødvendige autorisasjoner fra Vegdirektoratet. Vårt autorisasjonsnr er 0154. " http://www.felgretting.com/ ligger på øra i fredrikstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Noen som har hatt felger på retting og ikke blitt fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå