Bimmerfører Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Skrevet Mars 16, 2011 Hvor får man tak i progmann og eller bmwdis Ser det er mange her inne som skriver at dette er så mye bedre og enklere enn carsoft
Alpejohn Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Hvor får man tak i progmann og eller bmwdisSer det er mange her inne som skriver at dette er så mye bedre og enklere enn carsoft Jeg går og vnter på dette i posten Finner det på ebay Søk på bmw gt1..
kabeldeigen Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Da har jeg også fått denne funksjonen. 650 flis blakkere, men 100000 ganger blidere
zend82 Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Dette og mange andre ting kan gjøre med BMW Scanner 1.4 som går fint å kjøpe fra Aliexpress.com fra kina. Har kjøpt det selv og kan gjøre mye rart med bilen min. Diagnose med feilkode og rentekst forklaring på hva som er feilen, reset Aktivere Webasto for parkvarme (Jeg hadde "ikke" parkvarmer, etter å ha omprogrammert bilen, så har jeg det nå med timer, så klart hadde jeg WEbastoen installert, men ikke aktivert fra BMW) Omprogrammering av Aalrm(lys og alarmlyd) Kjørelys programmering Om bilen skal låse når du kommer opp i en bestemt hastighet . . . You name it Det programmet er helt genialt og koster ikke mer enn 1000 lapp helt hjem til deg i Norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå