NBCustom Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10099398 ser vel bra ut denne? Men syns hjula og høyden var fantastisk stygt, ødelegger faktisk bilen helt.. mye lavere og med breie kantfelger, da har man en vinnerbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Synes ikke dette var fint i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Ser ikke ut i det hele tatt - huff! Men tenkte det om E60 og E87 også - så går vel seg til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 interiør - vakkert! eksteriør - som sagt, det går seg vel til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Ser ut som om designet til de nye BMW'ene har en antydning til "shark nose" noe som faller i smak hos meg=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Hm, ser vi på de samme bildene? Jeg synes den var skikkelig fin, jeg! Men det blir vel som med dagens 6-serie, ser fin ut på bilder, men i virkeligheten er den så stor at den mister elegansen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Satan for en grom bil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 synd det er slutt på den tiden der bmw kommer med flotte, elegente og spreke biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Sorry for å måtte skuffe noen her inne.. Men E30 er ikke lenger verdens peneste bil/BMW.. Move on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Sorry for å måtte skuffe noen her inne.. Men E30 er ikke lenger verdens peneste bil/BMW.. Move on! enig. mye bmw som er penere enn E30. E38 er fortsatt det peneste de har laga. og det ser ut til at det vil være slik lenge også. alt det nye er stortsett stygge greier. E92 er vel det eneste pene etter E46 syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Sorry for å måtte skuffe noen her inne.. Men E30 er ikke lenger verdens peneste bil/BMW.. Move on! Pass deg nå...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 hehe. Z1 er jo litt spesiel E30 da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Synes den var helt nydelig! Tipper forrige gen. 6-serie går bra ned i pris de kommende årene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Dette var noe med det lekreste jeg har sett fra BMW på lang tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 nå er jo den nye 6-serie (F12 og F13) "gammelt nytt" men jeg syntes den er desidert noe av det råeste bmw har laget på lenge. helt nydelig elegant stilfull bil som fortsatt har et veldig bra gjennomført sportslig coupe preg med vakre linjer som flyter med hele bilen. nesten så jeg fikk tårer i øynene første gang jeg så bilder av den. vi ser jo at dette er veien bmw tar med tanke på hvor lik stilen er den nye 5-serie (F10 og F11) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå