BMW_320_e30 Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 ja... emnet sier vel sitt om dette prosjektet.. det hele startet med att jeg bare sto nede på en kai her jeg bor å plutselig så en svak røyk kåm sivende opp fra pansret på bilen min... jeg drag i panseråpneren men det var ingen respons.. fant da ut att noe måtte være galt så jeg stengte motoren og jikk ut for og se hva det var.. da så jeg att det var full fyr under panseret og jeg tømte 6 nesten fulle flasker med brus ned i alle sprekker på panseret i all panikk... så ringte jeg min onkel (som er i brannvesenet) som ringte en kolega i brannvesenet som kom kjørende med ett brannslukningsapparat, rett etter kom min onkel med ett brekkjern og ordrett BRØT opp panseret på bilen min... jeg kjente jeg fikk ont i hele meg... men vi fikk omsider slukket brannen. og tauet han til verkstedet hvor jeg jobber. legger ut alle bildene fra brannen til slik den står idag her er slik den var rett etter brannen: så begynte jeg å skru av div deler og kutte vekk alt svidd plastikk og alle svidde ledninger. samt vaske sot bort.. var veldig vanskelig å finne noe som tok sot... helt til jeg fant ut att grafitti rens var det beste og det tok soten som bare f**n så fjernet jeg øvre del av innerfronten og begynte og sandblåse der hvorr det har vert mest varmt. så grunnet jeg her og begynte og matte ned hele motorrommet. så grunnet jeg hele motorrommet før jeg lakkerte det samt innsiden av pansret. så kom den nye innerfronten og denn ble lakkert og sveist på plass. og jeg har satt på plass en del komponenter også.. har lakkert en masse deler etter dette. mens jeg har bilen inne så sveiser jeg også igjenn antennehullet og fixser ett parr gamle skader slik ser fronten og motorrommet ut nå. har fått på plass radiator og slanger og en masse. har også loddet på ett nytt ledningsnett og fått koblet opp alle lys og alle følere. har fått grunnet steinbrettet, skjermene og bakfangeren.. samt slipet bakfangeren forskjermen og steinbrettet, og lakkert både steinbrettet og bakfangeren.. det gjorde jeg idag btw. tok ikke noen bilder idag... skall se om jeg får tatt noen og postet dem her til de intreserte prøver å oppdatere her så gått jeg kann.. har så dere ser mye og gjøre så er liten tid till data men skall prøve så gått jeg kann
|Ole| Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Denne her har brent godt! Nesten like godt som den gamle min som eg solgte for 1500kr samme dag som den brandt opp Du har iallefall gjort kjempe arbeid, her vil eg følge med!!
Tzunami Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Enig der! fy flate for en jobb du har gjort! stå på men en liten ting, hvordan fanger(?) er det nest siste bildet av?
BMW_320_e30 Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Skrevet Mars 17, 2011 Enig der! fy flate for en jobb du har gjort! stå på men en liten ting, hvordan fanger(?) er det nest siste bildet av? takk for creds.. er av bakfangeren... er en skade jeg fikk i vinter da jeg kjørte sleng og traff en isklomp :S
bmw cab Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 Hva startet brannen egentlig??Er den delene jeg er nyskjerrig på,hehe Men gjort det bra,bilen er like fin igjen jo Bra jobbet mister
316 Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 Utrolig bra jobbet. Jeg hadde utvilsomt gitt opp og kastet bilen etter noe slik!
Olav Otterlei Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 Alle bileiere's store mareritt det der! Flott jobb du har gjort om igjen
BMW_320_e30 Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Skrevet Mars 19, 2011 Hva startet brannen egentlig??Er den delene jeg er nyskjerrig på,heheMen gjort det bra,bilen er like fin igjen jo Bra jobbet mister nei det som startet brannen var (tror jeg) en tvilsom ''ballast'' til angeleyes'n som var kjøpt på biltema xP skulle vel ha satset på noe mere solid og noe med kvalitet ca en hall time før brannen startet hadde jeg hatt motorvask og vasket og polert hele bilen så det gjorde alt mye surere til dere andre... denne bilen er helt spessiel for meg og jeg ville ikke bare gi opp muligens det beste kjøpet jeg har gjort i livet... og bilen ble jo 10 ganger bedre enn den var poster noen bilder fra i dag da jeg lakkerte frammskjermene og venstre baksjerm satte på verkstedet til kvart på tre i natt for å skru på alt ble ikke ferdig da men her er noen bilder ;P her har dere slik han står atm
Kristian Skrevet Mars 19, 2011 Skrevet Mars 19, 2011 da har du vel kanskje lært da, at angeleyes ikke har noe på en e30 å gjør?
morten325i Skrevet Mars 19, 2011 Skrevet Mars 19, 2011 blir bra dettan keven trur det har bidd tøft me de azev a felgan mine på den vi får håp at denna leppa hold litt lengre enn de to eller tre andre u har brukt opp
Bimma /// Skrevet Mars 19, 2011 Skrevet Mars 19, 2011 da har du vel kanskje lært da, at angeleyes ikke har noe på en e30 å gjør? + 1
Robin L Skrevet Mars 19, 2011 Skrevet Mars 19, 2011 bra jobba!!! hadde det vært min, hadde jeg sikkert sendt den på skroten....
BMW_320_e30 Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Skrevet Mars 19, 2011 hehe.. ja har sorte hella lykter nå me vanlige parklys ja morten d e nu vest du ska sæll di
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå