KKise Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar Bildene i annonsen taler for seg selv, finn en feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 MEN DET VAR DA SOM FAEN A. Greit nok at den er rullemalt,men kunne spart meg for et jævla FORD merke midt på det fra før av stygge pansret. Gir opp sånne folk og sånne biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Jeg fant flere feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Peneste 90-talls Forden jeg noen gang har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Billig bil da, få an det ford merket å få noe fin lakk på den så har du en billig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 herre,,, rart at karen var norsk:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Synd den var så langt unna. Hadde vært en fin Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 herre,,, rart at karen var norsk:P +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 hva er poenget med og lage tråder om og rakke ned på biler til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 For å ha noe å le av, og se på våres biler som stilfulle biler. Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 hva er poenget med og lage tråder om og rakke ned på biler til salgs? Fordi din og alle andres reaksjon vil være nøyaktig den samme når du ser bilen i en tråd her eller finner den på nettet selv, tråden gir deg bare muligheten til å dele din mening med andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Jeg syns det var kanon å linke den bilen... sier litt om hvor smarte folk igrunn er... Ford på panseret er jo noe av d drøyeste jg har sett xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Kanskje han har sett gamle bilcross bilen min, hehe! Han tenkte det var dumt han bara hadde en BMW, og at han helst hadde ønsket det var en Ford, derfor logoen på panseret Gamle Bilcross Forden min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Eneste feilen er vel at han ikke har Map sensor(regner med at det var det han mente med maf sensor) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Jeg har noen Skoda Motorsport merker liggende.. Kanskje jeg skal hive de på bilen? Følge trenden liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå