Gå til innhold

Stylingen du har gjort i det siste!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg likte også dette da jeg var 16-17 (for 10 år siden)... tida med neonlys må vell være over nå?

men er delvis enig med Endre.. hadde kansje vært kult om de var helt gjemt bort og var samme farge som lyset i dashbord, og mye svakere enn det er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mer som 1999/2000..

Husker jeg monterte blått neonlys på sub/forsterkere, når jeg brukte flere uker på å bygge et stereoanlegg i min daværende Kadett GSI. (kom på når man åpnet det fyllte bagasjerommet) Vurderte da i et fraværende sekund, (sansynligvis pga mye spraylim) å montere matchende under seter, og foran pedalene.. Kom meg heldigvis ut i friskluft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fleste her på forumet er ganske "orginal polizei" ja :) hehe

men idèen med de grønne felger og skam-senk over her er vel ikke dom? om du vil skille deg ut fra de andre e36`ene på haugalandet tenker jeg på :)

Den ideen hadde jeg forige uke da jeg så en på nettet ble nedstemt av en kollega av meg som er amcar veteran=) men tror søren meg det passer nå med grønt lys og grønne felger men tar det med M3 stylingen som skal på når Vinteren velger og dra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt opp det samme i min E34, bare med en ganske svak rødfarge, da jeg har byttet til rødt lys i instrumentene, planen er å har rødt lys i klokke, klimaanlegg og det som er, har bare noen slitne dårlige mobilbilder, men kan slenge et ut hvis jeg får lånt meg et kamera :)

Personlig likte jeg ikke at det var grønt, men så lenge du er fornøyd selv så er det vel det som teller ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt opp det samme i min E34, bare med en ganske svak rødfarge, da jeg har byttet til rødt lys i instrumentene, planen er å har rødt lys i klokke, klimaanlegg og det som er, har bare noen slitne dårlige mobilbilder, men kan slenge et ut hvis jeg får lånt meg et kamera :)

Personlig likte jeg ikke at det var grønt, men så lenge du er fornøyd selv så er det vel det som teller ! :)

Det at lysene ble grønne var faktisk random men også fordi ingen andre har det :mrgreen: og sikkert litt fordi ideen om grønne feilger rørte inne i hodet mitt da jeg bestillte. Hvit m-tech e36 senka med grønne felger og det feteste grønne lyset ut av døra når du åpner den. Gleder meg som en liten unge :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette minner meg om når jeg var 14år og koblet opp lys i min bil! :lol:

Den endte opp som delebil og jeg har heldigvis IKKE videreført lysene til noen av de andre bilene mine.. :D

Fremme:

ferdigmontertekatoderVFHFJuli05NR22.jpg

Bak:

ferdigmontertekatoderbakeVBJuli05NR.jpg

Bak var det i det minste riktig farge på dem..

Alle lysene var montert slik at man ikke så selve lyskilden.

Den dag i dag syns jeg det er helt grusomt med sånne lys! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...