Tzunami Skrevet Juni 25, 2011 Skrevet Juni 25, 2011 Jaja, du klarer det på 1,5 uker, og så har du et par dager på å komme deg ned:p
jakobm5 Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Skrevet Juni 26, 2011 Jaja, du klarer det på 1,5 uker, og så har du et par dager på å komme deg ned:p Hehe sant:) har fått ut gamleforingene nå så ikveld blir d inn med gsp og powerflex:) håper d blir bra:p
jakobm5 Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Skrevet Juni 28, 2011 Byttet foringer i helga de gamle var litt morknet ja redigerte et bilde med iphonen også syns ikke det ble så verst til å vare meg:) anyway legger ved noen bilder, for hva er en tråd uten bilder å ikkeno mobbing av pressa jeg brukte å ta ut foringene
jakobm5 Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Skrevet Juli 1, 2011 Da har jeg fått jort litt,,fine tall på 4 juls kontroll gitt g]
jakobm5 Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Skrevet Juli 1, 2011 legger ved noen bilder av dsr'n også som ble byttet samtitig brukte mye gaffa teip på kanten før 4juls kontroll så ingen riper... meen det ble ei lita ripe etter dem fikk nye dekk i ene bakfelgem så til vinter blir det lakkering av senter og polere opp kantene ett bilde av x-pipen også til slutt
SSM Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 så til vinter blir det lakkering av senter og polere opp kantene Hvorfor?
jakobm5 Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Skrevet Juli 1, 2011 så til vinter blir det lakkering av senter og polere opp kantene Hvorfor? vill ha sentret litt mørkere som orginalfelgene er,,og samme farge som traktene i fronten:) litt steinsprut i kanteten bak,,,må være 100 vettu larsen
jakobm5 Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Skrevet Juli 7, 2011 Lite som sjer for tia men i å gutongen tok en hel kveld t crusing, det er populært
Tzunami Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 Ja når drar du nedover til gatebil a? Du får slenge deg på med vatn og gutta;) forventer å se m5'n der:p
leif harald Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 Lekker bil gitt, men synes jeg skulle få prøft en fram å bakfelg på e46n min så jeg vet hvor breie felger jeg kan bestille til min. En gang vi er på samme treff
jakobm5 Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Skrevet Juli 7, 2011 Lekker bil gitt, men synes jeg skulle få prøft en fram å bakfelg på e46n min så jeg vet hvor breie felger jeg kan bestille til min. En gang vi er på samme treff Det er ingen problem:)
leif harald Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 Kanonbra Bestilte litt for smale til m3n sist pga jeg ikke viste hva som passet osv
jakobm5 Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Skrevet Juli 7, 2011 Ja når drar du nedover til gatebil a? Du får slenge deg på med vatn og gutta;) forventer å se m5'n der:p Har litt problem med d.. Venta barn og kona e ikje bra så i tror ikje i ska forlate ho alene med gutongen.. Men vi får se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå