Gå til innhold

Min e39 m5


jakobm5
 Share

Anbefalte innlegg

Nå må passe på at B.O er forsiktig med bilen min når han kommer og henter fjørbeina ;) Pakk de godt inn..!! Gjerne i bobleplast :lol:

E30"n?? Isåfall kommer han hjem med bussen og en konvolutt på innerlomma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, står på verksted den gitt, noe småpjask han skulle ordne opp i, husker ikke hva det var.. Så ble han stoppa av Biltilsynet, så derfor han bytter over fjærbeina med org M-techfjærer. Feglene klarte de også å grine over... -.-

Joda, den ble da ikke så værst etter felger og lamin-x på lyktene.:) Skulle vært en liten tanke ned foran, men får se om jeg gidder, siden d er en bruksbil. Kanskje d blir senkeskåler. Nok med en lav bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næ va litt skitten:/ men fy flate så den farga gjør c på e91"n da:) og jula satt også som ett skudd:) prisen på e30"n blir da? :) sku fått tatt den i øyesyn en dag;) fillern fikk lyst på e91"n også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, han sa han skulle vaske den!!! Hehe.. Jaa, herlig farge egentlig.. Prisen på E30`? Neeh, den prisen eller mere som jeg nevnte sist KAN vurderes.. Om du vil ha begge, så kan du jo bytte vekk E39`n pluss cash ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert å selge men tror ikke i kan tilgji meg selv om i selgern:p he jo kosta so utruli mye:p da hadde nok gutongen på 3,5 år blitt lei c også,, ska tili krøkas.. Solgte 18" på passatn i påvente av nye 19" sto dn på stålfælga og gutn ha tåra i auen å sa pappa i velle no ha fine fælga på passatn t va støgt:p ordna c dagen ettepå da med nye;) ja kunna tenkt m begge i mn fer ikje nokk for m"n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skulle solgt na angstwagonen men va billi og sinsykt god stand 1 eiers bil;) men havner nokk på finn snart;) må gji lyd fra d om du e på fastlandet med e30"n så får vi skravle bmw og sett på bilene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner :) Mulig det blir en roadtrip til Fræna på sensommeren, da jeg har onkel og tante oppe i Kongefaret.! Må bare bytte ytre styrestag og sveise frieksos først.. Mulig søndagstur eller noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...