Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ser meget bra ut dette. M5 er en drømmebil for meg og, men det er nok desverre enda noen år frem i tid.

Men bilen din fortjener noen orntlige bilder da. Hvilken farge er det forresten?

takk :o

fargen er orginal carbonsort (416)

skal ta gode bilder av den så snart kong vinter gir slipp så den kan taes ut en tur :D

stått vinterlagret siden oktober nå #-o

men det blir vell vår i år også,,det gjelder bare å klare å vente til all strøsanden er kostett opp :shock:

Skrevet

Hva står det egentlig i vognkortet ditt? Står det at modell er 528, og i siste rubrikken på tredje side står det at den er godkjent ombygget til M5, effektøkning ,og andre dekkdimensjoner er oppført?

Skrevet
Hva står det egentlig i vognkortet ditt? Står det at modell er 528, og i siste rubrikken på tredje side står det at den er godkjent ombygget til M5, effektøkning ,og andre dekkdimensjoner er oppført?

Kan ev ta ett bilde å sende d på pm om det e interesse:)

Skrevet

Da er bilen heiset opp og klar for siste runde med polering før den er klar for sommeren:) har og koblett slanger på traktene i fronten som går opp til luftfilterboksen med kn insats filter :D

legger ved noen bilder av bremseoverhalingen tidligere i vinter,, dreide skivene for å ta grader på skivene samt lakkerte skiver calippere og klosser :D

gleder meg til våren nå selv om vinteren er god tid for garesjebiler :shock:b263gin9f0ir9q6qd37w.jpg0pzlk6nu0lj4iqhalcbm.jpgcn0hltm08vc8z9v6hcjh.jpg07crjebqyvxw3f7ma8pd.jpg

Skrevet

ser att bildene ble tatt før jeg byttet innersjermer og nedre lokarier;) skal ta noen bilder av alt når den er ferdig shina :D

Skrevet

Under poleringen så ble alle lister maskert,, untatt på venstre framsjerm.. denne måtte self polerer"n komme borti som resulterte til en tur på gs:) har også fått i facelift rattet:) legger ved bilder av ommbyggingen :)5do7bm3u8k9gufmrvu8i.jpg6bf7vuy6qsf67bkv3qnu.jpgbptz9gesf59be1v8ogmd.jpgp025psms9qpkkxvg915t.jpg

Skrevet
ser att bildene ble tatt før jeg byttet innersjermer og nedre lokarier;) skal ta noen bilder av alt når den er ferdig shina :D

phywdj51vcj0dmwrv7ys.jpg

Skrevet

Pen M5 dette, og det rattet er absolutt nydelig. Har vurdert å gjøre samme bytte selv!

Er dette den M5`en som lå ute med kompressor montert for 1 år siden ca?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...