Endre Hånde Skrevet Mars 30, 2011 Skrevet Mars 30, 2011 Godt valg: RH er kjedelig, og sorte felger er som stålfelger å regne..
jakobm5 Skrevet April 8, 2011 Forfatter Skrevet April 8, 2011 Endre Hånde skrev: Godt valg: RH er kjedelig, og sorte felger er som stålfelger å regne.. hehe ja det er sant d
325ti Skrevet April 8, 2011 Skrevet April 8, 2011 De hjula som henger på veggen der da? selge? hehe. Litt store til en m3 kansje?
Myrvangen Skrevet April 8, 2011 Skrevet April 8, 2011 For en grom M5 Dette er jo drømmen, en vakker dag skal jeg også ha en E39 M5
jakobm5 Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 space-ace skrev: aa, det var christian sin ja. han er nøye med bilene sine trur jeg. jeg har en kompis som kjenner han, men kjenner han ikke dog. ser han aldri med skitten bil, og aldri sett han råkjøre. har en e46 m3 no. om det har vært en 528motor nedi gjør jo ingenting. original m5 i mine øyne. husker det var syk lyd i denne. mørk herlig 8`er. du som har montert eisenmann eller? (sikkert ennå sykere nå isåfall ) Har du fått skiltet kosebilen nå? Vurderer å hente mine skilt i løpet av uka:) edit: ser det er bilskadereparatøren som lakka den. fornøyd eller? jeg var inn der med 730n min og fiksa hjulbuene. gjorde mye bra arbeid for en billig penge lurer på å ringe han når jeg skal lakke kanalene nå. hmm.
jakobm5 Skrevet April 12, 2011 Forfatter Skrevet April 12, 2011 jakobm5 skrev: space-ace skrev: aa, det var christian sin ja. han er nøye med bilene sine trur jeg. jeg har en kompis som kjenner han, men kjenner han ikke dog. ser han aldri med skitten bil, og aldri sett han råkjøre. har en e46 m3 no. om det har vært en 528motor nedi gjør jo ingenting. original m5 i mine øyne. husker det var syk lyd i denne. mørk herlig 8`er. du som har montert eisenmann eller? (sikkert ennå sykere nå isåfall ) Har du fått skiltet kosebilen nå? Vurderer å hente mine skilt i løpet av uka:) Da har jeg skiltet min kosebil:) edit: ser det er bilskadereparatøren som lakka den. fornøyd eller? jeg var inn der med 730n min og fiksa hjulbuene. gjorde mye bra arbeid for en billig penge lurer på å ringe han når jeg skal lakke kanalene nå. hmm.
jakobm5 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 Sesongen er igang:) Bimmers gjengen er vell glad mi bilder
jakobm5 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 Hmm kan ikke sjønne vorfor folk sier jeg liker e39 over snittet må jo ha en kosebil en bruksbil og en konebil vell?
turbo1991 Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 For meg så hele bilparken din ut som kosebiler Grattis med en helt rå samling M5 en tok kaka
Tzunami Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Jeg ser du har lufttrakter i nettingen i fangern på flere av bilene, hvor har du fått tak i det? Og var det lett å montere? Venter med å dette på nettingen min før jeg får på plass dette serru;)
aplet86 Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Du som har den 525tds`n ja! Er vel til salgs den?
jakobm5 Skrevet April 14, 2011 Forfatter Skrevet April 14, 2011 aplet86 skrev: Du som har den 525tds`n ja! Er vel til salgs den? er under vurdering d ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå