Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så misunnelig på den bilparken din! Btw, vi kan jo bytte Felgene mine mot noen av ac felgene dine? :P

Skrevet
Ja kansje d du:) eller så får du komme med ett fornufti mellomlegg å kjøpe den grå med ac jul;)

hadde jeg bare hatt penger til det! :P

Skrevet
Banken har til alle:)

ikke hvis jeg skal i millitæret. Også burde jeg kanskje prioritere leilighet først :)

Nok OT, skal du på gatebil?

Skrevet

Bil først:) nei desverre har husprosjekt på gang og lakkering av turing å m5"n står utn dynamo så d blir desverre ikke i år heller:(

Skrevet
Bil først:) nei desverre har husprosjekt på gang og lakkering av turing å m5"n står utn dynamo så d blir desverre ikke i år heller:(

Ah, kjipt! Lykke til nestegang år da :P håper du får tid da ;)

Skrevet

Da er ac jula lakkert i en pen bmw farge og turingen er nesten hel lakkert med ny leppe :) venter på montering alt nå bare:):)

Skrevet
Da er ac jula lakkert i en pen bmw farge og turingen er nesten hel lakkert med ny leppe :) venter på montering alt nå bare:):)

Bilderr :)

Skrevet

Ja, vi skal ikke ha noe teasing her!!

Sjefen kommer hjem til helga, og da skal vi ta av dekka sammen, så vi ikke skader felgene mine. Så har du dekk om mandagskvelden regner jeg med!

Ok? :)

Rs

• 2 weeks later...
Skrevet

Da var photoshot over med egil og mr pitstopp:) mye pene bilder.. Gleder meg til å se alle:) Har foresten gidd begge gobilene polering og wox fra swish:) helt rå produkter altså :)

Skrevet

hær er noen bilder:) tok ett av m5n etter dynamobytte før jeg bynte å gjøre den klar til fotoshotn,,,om78pv5n9kh6xbts3n2f.jpg

og her er av oppstrekkinga av turingen,,,må få litt lakk i ny og ne;)7iqz3la4ok52a6fqk9qq.jpg4pgs59fu2ivb0ozhy7nk.jpg2wpp05x1pnawfmtjmvue_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...