Gå til innhold

Min e39 m5


jakobm5
 Share

Anbefalte innlegg

Nydelige bilder.. bilen din er jo eksotisk :P

Dette er hjulene som Torbjørn hadde sant?

Hva er dim og Et på disse? Går di på uten mod? Skal du gjøre di enda breiere ?? :D

Kjøpte di av torbjørn ja,, ja vent å se:p hva slags grompakke snakker du om pitstopp :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rayen; glemte å svare deg igår, men felgene går på uten mood ja med dekkstrekk.. Men nå er det kjøpt nye ringer bak pga steinsprut på kanten.. Hele felg kanten stikker uttom med strekket jeg har nå.. Har handlet nye ringer og da blir d breiere dekk.. Spent på om d går:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. kan ikke du ta litt nær bilder så eg kan få se :) eg funderer mye på felg no.. om eg skal kjøpe noen breie 18.. men litt redd for at det blir litt lite viss eg ikke får senket nok.. men vil gjerne se litt bilder.. Torbjørn måtte jo valse endel på sin ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. kan ikke du ta litt nær bilder så eg kan få se :) eg funderer mye på felg no.. om eg skal kjøpe noen breie 18.. men litt redd for at det blir litt lite viss eg ikke får senket nok.. men vil gjerne se litt bilder.. Torbjørn måtte jo valse endel på sin ?

Åssen bil skal du ha felg på? Ja er litt forsjell på sjermene og bakstilling.. Han valset en del ja. Mens jeg på samme oppsett aldri har subbet:) er falset kanten på m5"n har ikke kant innover som vanli 5"r har:) skal ta no bilder over helga.. Bortreist nå sjønner du;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei... Gjelder Seff E39 :-) men då må det jo være stor forsjell siden det ikke gikk i det hele tatt på hans då... Men hvor store banner har du kjøpt no då?

har sett på noen 18 som er 11x18 et 19.. Og lurer litt på om dette går eller om rett og slett 18 vil se litt for lite ut også..

Eg sitter og planlegger litt neste "prosjekt" skjønner du :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nyrenoverte rennesport 1 som vurderes solgt.. Disse er 10,5 bak og 18" dette subber bittelitt... Bilder av dm på min turing noen sider tilbake;) virderes solgt til høysbydende.. Workene kommer d bilder av snart under deling;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nyrenoverte rennesport 1 som vurderes solgt.. Disse er 10,5 bak og 18" dette subber bittelitt... Bilder av dm på min turing noen sider tilbake;) virderes solgt til høysbydende.. Workene kommer d bilder av snart under deling;)

Ikke dumme di heller men kan virke som det ser litt lite ut...

Mulig det er 19 som gjelder skal det bli bra, slik som M5en din ;-)

Derfor du selger di også? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nyrenoverte rennesport 1 som vurderes solgt.. Disse er 10,5 bak og 18" dette subber bittelitt... Bilder av dm på min turing noen sider tilbake;) virderes solgt til høysbydende.. Workene kommer d bilder av snart under deling;)

Ikke dumme di heller men kan virke som det ser litt lite ut...

Mulig det er 19 som gjelder skal det bli bra, slik som M5en din ;-)

Derfor du selger di også? :D

Ser nokk mindre ut di ja:) mye bedre å bruke da:):) workene er nokk ikke til salgs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...