Gå til innhold

Min e39 m5


jakobm5
 Share

Anbefalte innlegg

Sommern som ikje ble e høgt savna....[ Bilde ]

Noe så helt GRUSOMT!! (Nydelig!) :applause::applause:

Bilen din er helt pervers! Liker ikke så godt den harryplasten på bakruta men. En orginal ac hadde gjort seg. :)

Vurderer nogaro silver på RS 701'ne mine også, men da dreper vel RS-heggem meg :P

Så ut som M5'n hadde det godt i garasjen når jeg var bortom oppom da, så den lider vel ikke :) men skjønner deg godt! man må prøve å bruke bilen litt, nyte det den er laget for, KJØREGLEDE :D

Hmm. Skal du lakkere senteret kun på bakfellgene dine altså? :lol:

Har heller ingenting med hvilken farge du lakker senterene dine i. Frode D var den jeg så som hadde Nogaro sølv felger først. Før han er det sikkert haugevis også. Er redd fargen blir litt mørk mot bilen min også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått tak i d ovale innerspeilet til m5"n gitt 8)

Det har jeg selv hatt lenge. En meget flott detalj.

Denne bilen din er noe av det flotteste jeg kan se for meg mister. Må snart ta meg en tur å se på den.

Mercedes-begjæret har desverre ikke kommet over meg ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du må bare stikke innom;) den henger i luftn for vinteren nå da men :) skal kjøpe samme trekket som tzunami har så den ikke blir så støvete før sommern kommer;)

ja har selv hatt lyst på det speile lenge, men nå ble det endelig:) får vell ta å dele felga snart ogspå tenker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyrene er jeg enig, men synes faktisk det ser litt mer elegant ut med diffuser i carbon når bilen er såpass mørk som din. Om den blir lakkert forsvinner den på en måte, og vanlig svart plastikk ser kjedelig ut.

Leppa kan jeg nok være enig i at skal lakkeres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå har jeg bladd meg igjennom hele tråden din jakob! Steike for en rå M5, må si du gjorde det rette valget med å invistere i meister s1! :) tror ikke det finnes penere felger på E39, lurer egentlig litt på hvor du fikk taki dem? Vurderer å invistere i en E39 525d/530d selv etterhvert og har meget lyst på S1 på den. Dyre felger på en såpass "ordinær" bil kanskje men :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...