jakobm5 Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Skrevet Mai 6, 2013 Ja takk! Flere bilder av grombilen (e)!! Nå har jeg vært å hentet noe nye orginale deler du blir fornøyd med RS Hmmm. Hva kan det være mon tro? er no lite men veldig viktig sier du,,,
jakobm5 Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Skrevet Mai 6, 2013 Ikke vært performance emblem på m5"n.. Har vært carbon emblem;) men ja nå er det orginale forran og bak... Veldi usikker på om I likte det bedre men....
jakobm5 Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Skrevet Mai 7, 2013 Har kjørt mer i år enn 2 siste åra til sammen
RS-Heggem Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Det er jammen godt å høre. Kjørt opp masse tanker de siste årene?
jakobm5 Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Skrevet Mai 8, 2013 dayli driver nyvasket for dagen:) og turingen ved montering av solfilm;)
Pedi Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Jeg liker ikke røde E39er, men den touringen der var stilig! Kledde rødfargen meeeget godt!
jakobm5 Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Skrevet Mai 8, 2013 Jeg liker ikke røde E39er, men den touringen der var stilig! Kledde rødfargen meeeget godt!
kapiox Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Fått solgt bilen? tdsn? den er solgt ja,,, Den er blitt solgt til ein god kjøper! Broderen har ikke gjort noe annet enn å vaske den
jakobm5 Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Skrevet Mai 30, 2013 Fått solgt bilen? tdsn? den er solgt ja,,, Den er blitt solgt til ein god kjøper! Broderen har ikke gjort noe annet enn å vaske den det er bra:) fortjener å bli tatt vare på den,,,laaaangt mellom så gode tds nå til dags:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå