jakobm5 Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Skrevet Mai 30, 2013 Fått på orginalt m5 merke,,,usikker på om det får bli men,,,,,, Dayli driver"n 530d har fått en oppstrekking også å er klar for mil etter mil:)
jakobm5 Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Skrevet Mai 30, 2013 Frøya i helga da ? nei desverre, må fullføre ett verandaprosjekt istedet jeg:(
Jørgen Lie Skrevet Mai 30, 2013 Skrevet Mai 30, 2013 ....legger d meste av husplaner på is denne mnd jeg Men Bud neste helg, der blir du vel å se?
jakobm5 Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Skrevet Mai 30, 2013 ....legger d meste av husplaner på is denne mnd jeg Men Bud neste helg, der blir du vel å se? ja i bud blir jeg å se:)
Jørgen Lie Skrevet Mai 30, 2013 Skrevet Mai 30, 2013 Bra Gleder meg til å se de orginale pene merkene live Mulig jeg skal til KR med moppsa ila uka som kommer, så kanskje jeg raser til Fræna en tur en dag og stikker innom
jakobm5 Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Skrevet Mai 30, 2013 Bra Gleder meg til å se de orginale pene merkene live Mulig jeg skal til KR med moppsa ila uka som kommer, så kanskje jeg raser til Fræna en tur en dag og stikker innom Velkommen ska du vare:)
jakobm5 Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Skrevet Juni 6, 2013 Da har jeg fått fikset noe som har irritert meg lenge,,det eneste på bilen som ikke var høyglans,,nemmelig viskerarmene:) montering og finpuss til treff i helga...meldt drittvær så har litt blanda tanker,,,kan telle på 1 hånd di gangene denne har blitt kjørt i regn i mitt eie:P blir ikke like morsomt men vi får se:)
RS-Heggem Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Fantastisk arbeid Svein! Tar du lakkering av M5 kanskje?
jakobm5 Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Skrevet Juni 6, 2013 tror ikke i skal ta på me hele biler for mye jobb till att det blir morro;)
jakobm5 Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Skrevet Juni 6, 2013 ååå ja det blir no anet:) men jeg er jo ikke proff da:P
Tzunami Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Når m5'n min skal pusses og fikses til hver minste detalj kommer jeg til lakkboksen din iallefall! ser ut til å bli bra de viskerarmene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå