Haug530D Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Her er vertfall ett bilde om forskjellen foran:Facelift til v. Preface til h. Ser det er blandt annet kommet nye lykter, spylerdyser til lykter og runde grøftelys til facelift. Spylerdyser er det på min Preface også, var nok en Option når man kjøpte bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Valget er lett. Kjøp en facelift, da har du en god motor. Utseènde spiller da ingen trille... Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Ville gått for facelift, den er litt kulere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 Jeg gidder ikke stresse med å få en facelift men såklart det er jo det beste. Men om det kan fikses med å bare bytte lykter og litt småpell så tror jeg ikke at jeg gidder å betale noe mer. Er det M54 i facelift og m52 i preface sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Hehe... Motoren i facelift er vesentlig (For å slippe og gå inn i detaljer) bedre bygget. Jeg har en reface selv, og frnøyd med det utvednige. Men erfaringer man leser m og erfaringene man gjør seg selv, angående motren. De taler for og "stresse" for og få en facelift. M52 finneer du i face- og prefacelift, men TU M52 kom senere. M54 er en veldig ny motor i forhold til M52, så denne kom sent i E39 produksjonen. Facelift E39 kom i 09/1998, og M54 ble ikke montert før i 2001. 3 år før prduksjonsslutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Jeg gidder ikke stresse med å få en facelift men såklart det er jo det beste. Men om det kan fikses med å bare bytte lykter og litt småpell så tror jeg ikke at jeg gidder å betale noe mer.Er det M54 i facelift og m52 i preface sant? M54 i facelift ja. Skulle jeg ha kjøpt ny E39 i dag hadde jeg nok gått for en Facelift, ikke pga utseende men at de har M54 motoren. Da hadde det nok blitt en 530 eller en 540. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series_(E39) Her har du mer informasjon. Som du ser, så er det mange "lifter" , i forskjellige fasonger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 Ja ser det. E39 520 i 2000 har for eksempel har 168 i motsetning til 1998 og nedover som bare har 148. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Hva er modellen på den du har lyst på ? Er den etter 9/1998, så løp å kjøp. (I mitt hde kom "faceliften " da, selvom ingenting av det utvendige ble endret, bare ting folk ikke tenker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 Den er 98 ja, men vet ikke om måned. Skal finne det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Hva er modellen på den du har lyst på ? Er den etter 9/1998, så løp å kjøp. (I mitt hde kom "faceliften " da, selvom ingenting av det utvendige ble endret, bare ting folk ikke tenker på. Facelift kom i 2001 med nye lykter og andre diverse endringer på utseende og endel ny teknikk under skallet. Var vel noen små forbedringer under skallet i 1998, men forbedringer og nye motorer har det kommet hele veien. Bl.a kom steptronic kasse i 1997. 540 fikk M62/TU i 1999 modellen med VANOS og elektronisk gass bl.a høyere dreiemoment. 530D kom vel i 1999. 525D kom i 2001 med faceliften og 530D fikk mer power. osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Var vel noen små forbedringer under skallet i 1998, Små??? Slutt å kødd da. Hvis sylinderforinger ikke er en "lift" så er ingenting det. Alt som het oljeforbruk og faen er da en saga blott. Man er for optatt av utseèndet . Blunk tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Ikke kjøp eldre enn 1999. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Du har skjønt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Var vel noen små forbedringer under skallet i 1998, Små??? Slutt å kødd da. Hvis sylinderforinger ikke er en "lift" så er ingenting det. Alt som het oljeforbruk og faen er da en saga blott. Man er for optatt av utseèndet . Blunk tilbake Det er vel heller en motorfiks som er felles for alle modeller som bruker den motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå