ealoken Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Takk for en hyggelig kveld gutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 JEG VAR DER!!! men var så kaldt ute så jeg dro hjem! Den oransje 3ern var kul...men den påskegule var ikkeno fin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 JEG VAR DER!!! men var så kaldt ute så jeg dro hjem!Den oransje 3ern var kul...men den påskegule var ikkeno fin... selv i en hyggelig setting som dette klarer du og lire av deg noe stygt om andre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 hmm..sa ikkeno stygt....bare at den gule e46 ikke var no pen ifølge MIN mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Har vi noen bilder fra i går da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Ærlig sak det men... Bilder ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 hmm..sa ikkeno stygt....bare at den gule e46 ikke var no pen ifølge MIN mening Hvor relevant er det i forhold til en klubbkveld hos GS bildeler egentlig..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 hmm..ser egentlig ikke poenget med å henge seg opp i min kommentar? De ble etterspurt bilder....jeg nevnte at det var en bil der som jeg ikke syntes var noe pen! Er det virkelig noe å diskutere videre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Tenkte faktisk ikke på å ta biler, hadde jo speilrefleksen liggende i bilen Tok et lite filmklipp av M3'n på iPhone da. Det var en veldig hyggelig kveld, takk for pølse, brus, sjokolade og hyggelig selskap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Glem ikke chilinøtter da Kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Jo! Takk til GS og de ca 70? som stilte opp for en hyggelig bilprat og en pølsefest og noe delekjøp. Jeg fikk da med meg ei skjorte og no deler til vraket mitt. Denne M3en var jo verdt ett syn bare den Synd jeg glemte lyden Håper på ett aktivt BMW år nå. To tre år siden jeg var med på noe sist. P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Var innom en kjapp tur på klubbkvelden. Skravla litt og bestilte noen deler.. Akkurat sånn livet skal være Blitt noen turer etter det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå