Haug530D Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Skal snart til å montere min Rockford Fosgate 12" Shallow sub, men lurer litt på hvordan jeg skal få bassen inn i kupeen? Lage skipose hull, bassrefleks? noen med tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anvaage Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 har samme problem i min, monterte største basspakken fra elutstyr.no, og lyden i kupè'en er veldig skuffende, vurderer å kappe hull der skiposen skulle vært. noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Tror jeg kommer til å gå for dette: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=692036 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Hvis du kan alt det som står her er du en proff stereobygger http://www.bilradiospes.no/ Les det som står under Tips og Tricks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 I min forrige bil, en Mercedes C-klasse, tok jeg ut veggen mellom setet og bagasjerommet, altså den skiposeveggen. Sub'n plasserte jeg da inn mot kupeen og hadde armlenet nede hele tiden. Dette ble kjempe bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 det blir jo lite pent med subben i baksete da. Lite praktisk er det også. Da er det bedre å ta hull i hatthylla og la bassreflexrør gå opp og høytalerdeksel over. Enkelt og pent. Garantert god bass inn i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 det blir jo lite pent med subben i baksete da.Lite praktisk er det også. Da er det bedre å ta hull i hatthylla og la bassreflexrør gå opp og høytalerdeksel over. Enkelt og pent. Garantert god bass inn i bilen Er jo ingen som har sagt noe om å ha bassen i baksetet, men ha den i bagasjerommet og la den spille gjennom skipose hullet, skjønner ikke helt hvorfor det skulle se så stygt ut. Skal du ha svigers med på tur løfter du jo bare opp arnmlenet og ingen ser subben i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 rimelig nice løsning på den linken der da! en kompis gjorde det slik: armlenet kan vippes opp og brukes som normalt også. vi bygde en kasse som matcher skråen på baksetet bare. kan lett fjernes og gjøres originalt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tooris Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 jeg har dobble kicker l5 i min e39 spiller fint det:) uten å skjære ut dill dall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå