Remi Berg Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Skrevet Juni 4, 2011 Har noen 1 liters flasker med White Satin Shampoo og Reparation - Nano Quick Detailer med skadet etikett, 5 flasker av hver. Flaskene og innholdet er helt i orden, men etikettene er fuktskadet av vann. Disse selges med 25% avslag. Rabatten oppnåes ved å skrive Skade i rabattkodefeltet i kassen i nettbutikken. White Satin Shampoo Reparation - Nano Quick Detailer Kan selvfølgelig kombineres med andre varer, men rabattkoden virker kun på de 2 nevnte produktene.
Remi Berg Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Skrevet Juni 25, 2011 Lageret er nå fylt opp med mye produkter fra Wolf's Chemicals. Noen nyheter er DeIroniser som er en forbedret versjon av Brake Duster felgrens som er demonstrert tidligere i tråden, samt den etterlengtede Body Wrap lakkforsegling.
BMWE39turbo Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 Mulig for deg å hive sammen en "billig" nybegynner pakke som inneholder vaskehanske+tørkehandkle som er laget for å tørke av bilen visst du har dette + vask, polering, wax og en noe slags lakkforsegling som beskytter lakken? Har liten peiling, så hadde vore fint med en nybegynner pakke som inneholder alt som trengs for å få lakken 99% om dette lar seg gjere?
Remi Berg Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Skrevet Juni 26, 2011 Mulig for deg å hive sammen en "billig" nybegynner pakke som inneholder vaskehanske+tørkehandkle som er laget for å tørke av bilen visst du har dette + vask, polering, wax og en noe slags lakkforsegling som beskytter lakken? Har liten peiling, så hadde vore fint med en nybegynner pakke som inneholder alt som trengs for å få lakken 99% om dette lar seg gjere? Å sette sammen en passende pakke skulle være mulig ja. Send meg en mail om dette, så skal jeg prøve å sette sammen en passende pakke til deg.
ZhilleN Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 Virker meget interessant ut dette produktet her.. Åssen virker den lakkforseglinga egentlig?
Remi Berg Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Skrevet Juni 27, 2011 Virker meget interessant ut dette produktet her..Åssen virker den lakkforseglinga egentlig? Lakkforseglingen påføres en ren lakkoverflate med påføringspad eller en myk microfiberklut og skal tørke i 10-15 min før overskuddet tørkes vekk. Den er veldig lett å legge på, produktrestene tørkes også vekk ganske lett. La den lakkforseglikngen på panseret på 2 biler i helgen for å prøve den ut. Begge bilene ble grundig vasket og tørket. På en av bilene ble panseret delt i 3 hvor en del ikke er behandlet med noe, en del ble rubbet, polert og lagt på voks og siste delen fikk lakkforseglingen. På den delen som fikk lakkforsegling arbeidet jeg først inn pre-rensen shine & seal og la etterpå Body Wrap oppå denne. På den andre bilen gikk jeg over med The Jeweler poleringsmiddel for å få frem glansen i lakken. Etter dette arbeidet jeg inn Shine & Seal før Body Wrap ble lagt på. Shine & Seal er en lakkrens som renser lakken kjemisk, men har noe slipemidler i seg så mindre vaskeriper og fungerer samtidig som en lakkforsegler. Denne gir et bedre grunnlag slik at Body Wrap for en bedre effekt samt varer lenger, men den er ikke nødvendig. Det første som slo meg når jeg påførte dette på 2 biler i helgen var at produktet var utrolig drøyt. Hadde på noen dråper på en påføringspad og det ble alt for mye for et panser. Legger ved et par linker til biler som har fått påført Body Wrap. http://www.youtube.com/user/WolfsChemic ... nUPv04sxxo http://www.youtube.com/user/WolfsChemic ... qlqd1hijVw Ved å bruke rabattkode bimmers10 ved betaling i nettbutikken får dere 10% rabatt på alle varer. Husk også å skrive nick i komentarfeltet.
Remi Berg Skrevet September 18, 2011 Forfatter Skrevet September 18, 2011 Har nå laget noen nye pakker med Nano produktene fra Wolf's Chemicals. Disse finner dere her. Bilder kommer.
Remi Berg Skrevet September 19, 2011 Forfatter Skrevet September 19, 2011 15% rabatt på alle Wolf's produkter i nettbutikken ut denne uken.
Remi Berg Skrevet November 25, 2011 Forfatter Skrevet November 25, 2011 Tidligere denne uken fikk Body Wrap utmerkelsen Protection Product of the Year av Detailing World.
Remi Berg Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Skrevet Januar 19, 2012 Rydder plass på lageret til noen nyheter og det er da muligheter for å gjøre et kupp på Wolf's Chemicals DeIronizer. Denne går ut for halv pris så langt lageret rekker. Produktet finner dere her. Bruk rabattkode deironizer Dette produktet tar både fastbrent bremsestøv og metallpartikkler fra både felger og lakk. Trygt å bruke på alle overflater.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå