Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
mye for subben der? vet du om den passer e38 også? med forsterker, og hvordan spiller den?

Etter ka eg har forstått så skal den passe e38 også ja, men eg lover ingenting, no hadde eg heil rygg i min bil, slik at trykke egentli ikkje kom seg inn i bilen, men når du åpnet bagasjeluka slik at trykke fikk reise en plass, da spilte det heilt ok inne i bilen, spilte ikkje hardt, men meir fint. Så i utgangspunktet var det et bomkjøp for meg, menmen :)

Selge kassen og element uten forsterker?

Skrevet
Hei,

Hvor mye skal du ha for Rullgardina i sidevinduene? Trenger bare de to store.

Hei, rullegardinene blir nok solgt ilag med dør trekkene, blir ikkje solgt laust desverre.

Okei, hvor mye skal du ha for begge dørtrekkene da?

Skrevet
Jeg tar baklyktene og sota blinkers, hvis du får sendt det til drammen? :)

Det skal gå bra :) Men no er eg vekke på arbeid ut veka, så eg kan desverre ikkje få avgårde før lørdag :?

Skrevet
Har du koppeholderen bak enda??

Yes, det har eg, men har ikkje anledning til å sende noe før tidligst til helga igjen da eg er vekke på jobb ut denne uken.

Skrevet
Hei,

Hvor mye skal du ha for Rullgardina i sidevinduene? Trenger bare de to store.

Hei, rullegardinene blir nok solgt ilag med dør trekkene, blir ikkje solgt laust desverre.

Okei, hvor mye skal du ha for begge dørtrekkene da?

Selges desverre helst ilag med resten av interiøret, beklager.

Skrevet
mye for subben der? vet du om den passer e38 også? med forsterker, og hvordan spiller den?

Etter ka eg har forstått så skal den passe e38 også ja, men eg lover ingenting, no hadde eg heil rygg i min bil, slik at trykke egentli ikkje kom seg inn i bilen, men når du åpnet bagasjeluka slik at trykke fikk reise en plass, da spilte det heilt ok inne i bilen, spilte ikkje hardt, men meir fint. Så i utgangspunktet var det et bomkjøp for meg, menmen :)

Selge kassen og element uten forsterker?

Kom med et bud så skal eg vurdere det :)

Skrevet
er ikke i lista men spør uansett, er spedometeret til salgs?:) om det er det, hvilken kjørecomputer er det?

Hei, desverre er ikkje instrumentet til salgs, litt dumt igrunn :(

Skrevet
er ikke i lista men spør uansett, er spedometeret til salgs?:) om det er det, hvilken kjørecomputer er det?

Hei, desverre er ikkje instrumentet til salgs, litt dumt igrunn :(

den er grei :) er bare litt kjedli med pixel feil :(

Skrevet
Jeg tar baklyktene og sota blinkers, hvis du får sendt det til drammen? :)

Det skal gå bra :) Men no er eg vekke på arbeid ut veka, så eg kan desverre ikkje få avgårde før lørdag :?

Det går fint, send meg en PM :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...