mefrisvo Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Har en annen bmw på handa, en 1991 320, med 218 på telleren, nylig tatt all rust og godkjent til mai 2013, til ca 30 lapper. Vil tro det er mere gunstig kanskje. Der kan deriomt forekomme dyre feil osv, men det er ivertfall lettere å få solgt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Svindyr! hadde aldri handlet den høyreratta bilen der. 10 tusen så hadde jeg muligens vurdert den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Har eid høyrestyrt bil, og det er vel ikke en såå stor utfordring som du vil ha det til, det er tross alt en vanesak. Noe jeg vil påstå at en roadtrip ikke er nok til å forandre på vanene. Det er mye mulig at man kan venne seg til enkelte av ulempene ved at man fører bilen fra pasasjersiden, men akkurat forbikjøringer uten å kunne se fremover før over halve bilen er over i motsatt veibane er jeg ganske sikker på at man aldri kan venne seg til. Det er direkte livsfarlig og burde egentlig ha vært forbudt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 alt for dyr synes jeg også, min mening er at du ikke må finne på og kjøpe den der ! kjøp deg heller en okei 320, er da nok av dem til fine priser, ihvertfall om du skal ha 4 dørs ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mefrisvo Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Tror jeg gjør som tronstad sier her. Har større tro på en 320,både med tanke på salg og hvor man sitter, enn denne bilen. Den har rikitg nok kraftig motor, men det betyr ikke alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 bruksverdien er nok veldig høy i denne med høyreratt. Den ser praktisk talt ny ut, men om du skifter bil hvert halvår, så er nok en venstrestyrt bil lettere og omsette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mefrisvo Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Ja, det tror jeg. Så tenker at jeg styrer bort ifra denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå