Gå til innhold

ESveen's E28 Youngtimer prosjekt. Vurderes solgt, side 4.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden annenhver person som ser bilen nevner Derrick, tenkte jeg at skiltplatene kunne dedikeres til Horst Tappert's kriminalinspektor.

Her er noen forslag: kom gjerne med tips om sitat eller forandringer. 300kr for to skiltplater er ikke så ille. Skal også bestille plastskiltene da skiltene som står på er ødelagte.

Tenkte å bestille skiltplatene her: http://www.lator.no/display.aspx?menuid=1&prodid=864

5zhgw07jae2i8sh07dfe.jpg

7cavyygfrpsa7bxqsmxb.jpg

m9rj0qz10runzxq39keu.jpg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg er med...

Er med? du vil ha slike skiltrammer? Gå inn på linken, så kan du lage hva du vil. Har ikke bestillt enda, men så enkelt ut.

Da er plastskilt bestilt på biltilsynet. Ikke egentlig noe jeg vil ha på bilen. Men skiltene som står på er stygge. Man får sikkert ikke andre skilt før den er veteran?

Skrevet

Planen var vel nå å slenge en masse drit om bilen, men kan kanskje ikke gjøre det. Må jo tross alt ha litt mer strøm på kjøkkenet først :evillol: Bortsett fra det bremselyset som er umulig å få liv i, er bilen i kjempestand til å være nesten hundre år gammel. Slike gamle holker har en sjarm som er vanskelig å overgå.

Skrevet

Se der ja. Men hvor populært er dette på teknisk kontroll da? Ser for meg at dette er fy-fy i nisse-land.

Spørs om det blir enda en bestilling fra lator da ;)

Dette bryr de seg lite om, så lenge oblater er i orden. Broren min har designet skilt selv han, for å få det i riktig størrelse. Det har samme tykkelse og samme type bokstaver som et "vanlig" skilt, så det går fint. :)!

Skrevet

Se der ja. Men hvor populært er dette på teknisk kontroll da? Ser for meg at dette er fy-fy i nisse-land.

Dette bryr de seg lite om, så lenge oblater er i orden. Broren min har designet skilt selv han, for å få det i riktig størrelse. Det har samme tykkelse og samme type bokstaver som et "vanlig" skilt, så det går fint. :)!

Okei. Må bestille slike før jeg henter de nye skiltene, slik at jeg kan sette oblatene rett på "kopi" skiltene. Får vi med oblatene, eller blir de satt på nyskiltene med en gang?

Skrevet
Planen var vel nå å slenge en masse drit om bilen, men kan kanskje ikke gjøre det. Må jo tross alt ha litt mer strøm på kjøkkenet først :evillol: Bortsett fra det bremselyset som er umulig å få liv i, er bilen i kjempestand til å være nesten hundre år gammel. Slike gamle holker har en sjarm som er vanskelig å overgå.

Hehe, bilen er god den! Tipper du kunne kjøpt ett par sånne mot det du betalte for kjøkkenet!

Å du som lever på havregryn og vann, ville ett par E28 vært en smartere investering ;)

Dessuten ingen som kjørte på meg bakfra på tur hjem, så baklyset fungerer sikkert enda!

Skrevet

Treffer man på en vrang person fra biltrangsynet kan han faktisk bøtelegge deg for dokumentforfalskning med slike skilter...

Skrevet

Jada, men de fleste viser nok litt skjønn så lenge regnr faktisk er det samme og tilhører bilene det sitter på, og oblatene sitter på skiltene... Oblatene får du med, de sitter ikke på skiltene.

Skrevet
Jada, men de fleste viser nok litt skjønn så lenge regnr faktisk er det samme og tilhører bilene det sitter på, og oblatene sitter på skiltene... Oblatene får du med, de sitter ikke på skiltene.

Hos BT i Molde var oblatene montert på skiltene når jeg fikk den!

Skrevet

Siden dette er en god dag i Ratesvingen, slenger jeg ut et bilde som viser at du ikke er så langt unna noe stort 8)

r7w5j9lwrs9mtxzbx0y1.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...