mrmpower Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 kjipt det med kræsjn da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rocknroll Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 kjipt det med kræsjn da 1'ern er sannsynligvis back on track igjen neste uke men kjipt var det ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 kjipt det med kræsjn da 1'ern er sannsynligvis back on track igjen neste uke men kjipt var det ja.. kjipt for han med e90"n også så jeg:/ bra det ordna c fort med 1rn da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 hva som sjedde da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rocknroll Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 hva som sjedde da? Ja, kjipt for han også selvfølgelig. 2011 modell attpåtil ;p Kompis av meg det.. Hva som skjedde? Jeg lå vel blant de 8-9 første bilene på kjøringa mot atlanterhavsveien. De skulle visst svinge av for å slippe forbi kamerabilen (noe jeg ikke visste om), så kom det bil i motstatt kjørefelt slik at fremste bil måtte stoppe helt opp. Selvfølgelig greide jeg ikke å stoppe da.. Var flere biler som såvidt greide oppbremsingen fikk jeg høre i ettertid. Så også noen flere bremsespor på tilbaketuren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Selv hvis første bil stopper rolig så kan jo dette skje med at flere bakover er litt uoppmerksom så bremselengden blir kortere og kortere... Til slutt ble du den uheldige som traff bilen forran. Synd var det, var pene biler! Fikk lyst på rød 1serie selv etter å ha sett bilen din rocknroll Ble det noe skader på motor? Eller var det bare fronten som gikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rocknroll Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Sant det du sier der Motoren berget seg såvidt jeg vet. Det som gikk med var vel stort sett fra radiator og fram. Det ble ca. 60k i deler though Får vel trøste meg med "Best in show" pokalen i mellomtiden, og satse på at GS-gutta får den fin igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 bilen er godt på vei så jeg ..var oppom der en tur i helga Var jo en utrolig fin skade da for din del ingen skeive vanger eller retting av noe som helst . kun skru av skadede deler og montere nye samt lakke noen løse deler .....så godt krasja vil jeg si ..hehe fikk jo pokal for treffets beste rævkjører å da ...hehehe ok om vi tar noen bilder av den når den er ferdig ?? likte bilen godt og ikke minst felga da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rocknroll Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Flaks at det ikke var værre ja! Hehe, ja artig med en trøstepremie må jeg si Ja, bare å knipse i vei det Det hadde nok gjort seg med "xenon-look"/led pærer i både AE og grøftlys, men det fikk dere ikke tak i på en stund slik jeg forsto? Vært greit å fått inni de i grøftlysa iallefall i og med at fangeren er av nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Her lukter det 1M front, skjermer og coupe faceliftlykter..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 kjipt det med kræsjn da 1'ern er sannsynligvis back on track igjen neste uke men kjipt var det ja.. vertfall med tanke på hvor lenge du drev å shina bilen din på treffet. var og blir nok pen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rocknroll Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Her lukter det 1M front, skjermer og coupe faceliftlykter..? Må nok innrømme at tanken har streifet meg ja! Ting har skjedd så fort at jeg egentlig ikke har rukket å tenkt meg skikkelig om..Tror jeg vil angre på at jeg ikke benyttet sjangsen senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Her lukter det 1M front, skjermer og coupe faceliftlykter..? Må nok innrømme at tanken har streifet meg ja! Ting har skjedd så fort at jeg egentlig ikke har rukket å tenkt meg skikkelig om..Tror jeg vil angre på at jeg ikke benyttet sjangsen senere Er det for sent nå eller er bilen allerede ferdig? Om delene og slikt er lakkert er det jo hvertfall muligheter for lyktene.. Forutsatt at de passer selvfølgelig... Uansett har du en innmari lekker og sprek 1'er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rocknroll Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Delene er vel ferdig lakkerte nå ja.. Litt usikker på hvilke lykter du mener jeg. Har du link/bilde? Takk for det Kan fortelle at det kommer en liten overraskelse på fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Her er lyktene det snakkes om.. Som du ser så har det kommet et ekstra markeringslys i overkant av lyktene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå