Morgan GS Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 139 biler inn på plassen og hele 128 biler ble med på fellesturen ..Knallbra oppmøte folkens .. litt regn på starten av dagen men sola kom fort så det ble nok glemt . Tusen takk til alle som stilte opp Gleder meg til autobloggen er ferdige med filmen ja ..juhuu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 knalltreff meget vellykket! synd det regnet på vei utover, bilen ble så skitten. (spylte den utpå til dere men ble ikke det samme ) blir bildene dere tok lagt ut på nett og eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Hjemme fra GS-treff på Bud! Beste treffet jeg har vært på, uansett merke. Mange fine biler, premier og fantastisk hyggelige mennesker! Smakte heller ikke feil med en øl eller ti! Gleder meg massivt til autobloggen har gjort ferdig sakene sine, dette blir meget braaaaa! Takker GS for knall opplegg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Legger inn litt bilder på facebook nå, gjør albumet åpent for alle, så slipper jeg og laste opp her også. Veldig enig med Morgan og 316, fantastisk treff i år også! Dette blir en tradisjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Legger inn litt bilder på facebook nå, gjør albumet åpent for alle, så slipper jeg og laste opp her også. Veldig enig med Morgan og 316, fantastisk treff i år også! Dette blir en tradisjon Synd vi ikke fikk hilst, men da får vi ta det neste år? Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Selvsagt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Jeg vil gjærne se bildene, så hva heter du der da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 http://www.facebook.com/#!/media/set/?s ... .680140397 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Tok meg den frihet og tag`e en haug med bilder jeg, Jernmannen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Merket det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Litt terapi for min del, siden jeg ikke fikk det med meg pga akutt utreise på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Haha, tok meg den friheten jeg og Jørgen, siden jeg ikke var de... oh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Skal prøve å komme med bilder imorgen jeg da Mange fine bilder Ivanrogov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Ikke så mange FINE bilder, men tenkte jeg skulle prøve å få med alle sammen Håper jeg ikke har gått glipp av for mange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå